آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 مرداد ماه 1394 = 02-08 2015

اقدام به خودسوزی یک کارگر در ملارد

عضو شورای شهر ملارد با تائید تهدید و تلاش یکی از کارگران شهرداری ملارد برای اقدام به خودسوزی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و اضافه کار پرسنل شهرداری، مشکلات پرداخت‌ها را مربوط به کاهش ساخت و ساز و درآمدهای شهرداری دانست.

معصومه بیات، عضو حقوقدان شورای شهر ملارد، در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اقدام به خودسوزی این کارگر می‌گوید: این کارگر معتقد بود که در محاسبه حق شب کاری در حق او تضییع شده است. حقوق‌های کارگران شهرداری ملارد با تاخیر پرداخت می‌شود اما اینکه اصلا حقوقی پرداخت نشده باشد، غلط است.

وی در پاسخ به این پرسش که حقوق چه ماه‌هایی به کارگران شهرداری پرداخت شده است؟ گفت: حقوق خرداد ماه به طور کامل پرداخت شده است اما حقوق تیر ماه پرداخت نشده است. به عنوان عضو شواری شهر ملارد می‌گویم که حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ملارد خوشبختانه نسبت به خیلی از ادارات دیگر بهتر است.

او درباره وضعیت این کارگر معترض نیز گفت: این کارگر دچار سوختگی نشده چون او در حال تهدید به انجام خوسوزی بوده و آتشی روشن نشده است. متاسفانه این موضوع در ملارد باب شده است. چند سال پیش هم یک کارگر شهرداری در اعتراض به اخراجش از شهرداری با خانواده‌اش جلوی ساختمان شهرداری آمد و خود را آتش زد که هنوز صدمات به جا مانده از آن اتفاق درمان نشده است.



Someone August 2, 2015 03:17 PM

کجان اونا که منتظر اب و برق مجانی بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem August 2, 2015 04:36 PM

آیا درامد ایشان هم مثل درامد یک آخوند است ؟ ایشان کار مفید هم میکنه آخوند کثیف چی اون فقط یک انگله و بس تازه از زحمتی هم که میکشه پولی آنچنان به دست نه میاورد ایران ما مثل گلستانیست که علف هرز زیاد به بار آورده (آخوند کثیف حکومتی )تا زمانی که این علف های هرز هستن این گلستان اباد نخواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: