آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 مرداد ماه 1394 = 03-08 2015

انتخابات؛ اعلام آمادگی رفسنجانی و واکنش باند ولایت

اعلام کاندیداتوری رفسنجانی برای انتخابات مجلس خبرگان
محسنی اژه ای: پرونده مهدی هاشمی (پسر رفسنجانی) در اجرای احکام است

آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با هفته‌نامه طلوع صبح اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا شود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی در مورد اهمیت دو انتخاباتی آتی (مجلس و خبرگان) گفت: این دو انتخابات بسیار مهم و جزو مهمترین انتخابات ما هستند. هرکس تعهد اسلامی و ملی دارد، باید خودش را آماده کند و در انتخابات حضور داشته باشد.

آیت الله هاشمی اضافه کرد: کسانی که خود را صالح می‌دانند، نامزد شوند و اگر در آن سطح نیستند، برای رأی دادن بیایند. اینجا بسیار مهم است و نتیجه‌اش هم به همه‌ی ایرانی‌ها بر می‌گردد. این‌گونه نیست که یک عده ببرند و یک عده ببازند. نتیجه‌ی مثبت و منفی‌اش به همه برمی‌گردد. لذا خوب است که همه کسانی که احساس ملی‌گرایی دارند یا اسلامی و یا انقلابی هستند و هر چه که هستند و یا هر سه هستند، بیایند و در انتخابات شرکت کنند و بی‌تفاوت نباشند.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا حضرت‌عالی قرار است تحرکی داشته باشید؟»، گفت: من در مجلس نمی‌توانم شرکت کنم، ولی بنا دارم در خبرگان شرکت کنم.


پرونده مهدی هاشمی در اجرای احکام است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم پرونده مهدی هاشمی قطعی شده و اکنون در اجرای احکام است.

به گزارش صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در پاسخ به خبرنگاری که پرسید 45 روز از قطعی شدن حکم مهدی هاشمی می گذرد که جرایم و اتهامات متهم و محکومیت آن نیز مشخص است، اکنون این پرونده در چه مرحله ای است؟ به ویژه که مطالبی شنیده می شود که ایشان می خواهد در جایی به جای حبس به دولت کمک کند یا در یک سری از پرونده ها به قوه قضائیه کمک کند، نظر شما در این خصوص چیست؟

محسنی اژه ای در پاسخ گفت: این پرونده حکمش قطعی و پس از مرحله تجدید نظر به اجرای حکم ارجاع شده و پرونده اکنون در مرحله اجرای احکام است و امیدواریم هر چه زودتر حکم اجرا شود.

وی ادامه داد: معمولاً پرونده ها بین قطعیت حکم و اجرا یک زمانی را می برد که در این پرونده نیز این فاصله زمانی، غیرمتعارف نیست.

همین خبرنگار از محسنی اژه ای پرسید گفته می شود مهدی هاشمی اعلام کرده در پرونده کرسنت در دادگاه بین المللی می‌خواهد مطالبی بگوید که سخنگوی قوه قضائیه پاسخ داد: مطلقاً من چنین چیزی نشنیده ام و اطلاعی ندارم.



mitra farahani August 3, 2015 08:51 PM

البته که من جزو باند طرفدار ولایت نبوده ونیستم اما باید بگویم رسمنجانی پوستی به کلفتی تمام کرگدنهای روی زمین دارد معلوم نیست خودش را دربوته آزمایش کذاشته تا حوصله مرم را که بسنجد ته چه اندازه طرفدارش می باشند اینکه بدیهی است ربطی به انتخابات مجلس شورا وریاست جمهوری آخوندی ندارد اما درهمین انتخابات هم دارد خودرا وطرفدارانش را می آزمایدبرای آینده

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush August 3, 2015 10:01 PM

میترا گرامی در اینکه این ها تعدادی طرفدار یا مزدور دارند بحثی نیست ،،ولی اینها (آخوندها )با این کارها شون می خواهند بداند ،،البته با پوزش تا چه مدت دیگر بر گردیه مردم سوار خواهند بود در ضمن پیامی است برای رسانه های خارج که مردم را تشویق کنند برای انتخابات آخوندی ؛که این دزد قاتل بیاد ایران بهشت میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: