آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 مرداد ماه 1394 = 04-08 2015

مسایل منطقه؛ حمله ولایتی به آمریکا و عربستان

همزمان با ورود وزیر خارجه رژیم سوریه به تهران، مشاور خامنه ای در امور بین الملل گفت: آمریکايیها در امور منطقه دخالت نکنند

به گزارش صداوسیما، علی اکیر ولایتی عصر امروز در حاشیه دیدار با وزیر خارجه صربستان در تهران گفت: آنچه در منطقه می گذرد حکایت از آن دارد که آمریکایی ها و برخی از کشورهای مرتجع منطقه مانند سعودی ها دنبال این هستند که دخالت های خود را در منطقه افزایش دهند.

وی افزود: جمهوری اسلامی همچون گذشته از متحدان منطقه ای خود مانند دولت های قانونی عراق و سوریه، مقاومت اسلامی لبنان و مبارزان یمن حمایت می کند.

ولایتی با هشدار به آمریکایی ها گفت: تأکید می کنم آنهایی که عضو منطقه نیستند مانند آمریکایی ها ولی در امور منطقه دخالت می کنند و اجلاس هایی را در مورد سوریه تشکیل می دهند بدانند تلاش آنها بی حاصل خواهد بود.

مشاور خامنه ای افزود: جمهوری اسلامی به دوستان خود کمک خواهد کرد تا بتوانند درمقابل تجاوز دیگران همچون آمریکایی ها و برخی کشورها مانند عربستان مقابله کنند.


سفر وزیر خارجه رژیم سوریه به تهران

به گزارش خبرگزاری فرانسه،‌ ولید معلم وزیر خارجه سوریه سه شنبه برای دیداری دو روزه وارد تهران شد و قرار است با مقامات رژیم ایران درباره وضاع منطقه ای گفتگو کند.

دیدار معلم در زمانی انجام می شود که میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در تهران به سر می برد.

رژیم ایران و روسیه دو متحد مهم حکومت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه هستند. تهران از نظر مالی و نظامی به ویژه با اعزام مستشاران نظامی به سوریه از این کشور حمایت می کند .

قرار است دیداری سه جانبه بین رژیمهای ایران و سوریه و روسیه برای گفتگو درباره اوضاع سوریه برگزار شود.



mitra farahani August 5, 2015 04:30 AM

مردک مفنگی غرق در آلودگی اعتیاد توا ازگ بیل زنی بیل خوت را یزن اینهمه تهدید را پای منقل ووافور به دها ن رهبر مفنگی تر ازخودت بزارو خیالبافی نکن نمیخواد به عربستان وامریکای نمگ پردرده تاخرخره همه تون مدیون حمله کنی آنچه در دستت میگیر ی برای جوک ومسخره موشک میگویند نه اسلحه واقعی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: