آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 شهریور ماه 1394 = 27-08 2015

ویزا؛ رفتار تحقیرآمیز آمریکا با مقامات روس

خودداری واشنگتن از ارائه روادید رسمی برای سفر هیات پارلمانی روسیه به سرپرستی رییس شورای فدراسیون این کشور برای شرکت در نشست بین المجالس در نیویورک موجب بروز تنش جدید در روابط دو کشور شد.

به گزارش ایرنا، وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه ابراز انزجار شدید خود را از تصمیم واشنگتن برای صدور روادید دارای محدودیت برای دیدارهای هیات روسی به سرپرستی خانم 'والنتینا ماتویینکو' رییس شورای فدراسیون در آمریکا اعلام کرد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود اعلام کرده است: آمریکا با اقدامات خود مانع سفر هیات پارلمانی روسی به این کشور برای شرکت در نشست بین المجالس در نیویورک شده است.

در این بیانیه آمده است: آمریکا پس از مدت طولانی خودداری از ارائه روادید سفر به خانم ماتویینکو، ویزای دارای محدودیت های سیاسی داده که انجام هرگونه دیدار هیات روسیه در چارچوب نشست بین المجالس را ناممکن می کند.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود این اقدام را نشانه بی شرمی آمریکا در عرصه بین المللی خوانده است.



اردشیر August 27, 2015 05:23 PM

واقعا دم امریکا گرم واقعا مایه ی خوشحالی همه ی مردم در بند جهان همچون مردم ایران شدند با این کارشان تحقیر پوتین قلدر با آن قیافه شوم و نکبتش بسیار شیرین است هرچقدر که بتوان بیشتر به این مرد حقیر، خواری و ضعف اش را بیشتر ثابت کرد بهتر است او عصبانی هم بشود حتی اگر از عصبانیت بترکد هم نمی تواند غلطی بکند در نهایت تنها می تواند باعث انزوا و منفور بودگی بیشتر خود در چشم جهان شود و کار را به جایی برساند که مافیای فاشیستی کاگ ب حاکم بر روسیه قلع و قمع شود و از بنیان ور افتد که این خود باعث آزادی مردمان ایران و اوکراین و سوریه و حتی چین و کره ی شمالی و کوبا و ونزویلا خواهد شد پوتین توانایی سر تسلیم فرود آوردن را ندارد که این برایش بد است چراکه مایه ی نابودی کاملش می شود اراده ی آزادی خواهی مردم جهان امروز دلقکهایی چون پوتین را بر نمی تابد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: