آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 شهریور ماه 1394 = 28-08 2015

قربانيان حادثه اتريش پناهجويان سوری هستند

مرگ مهاجران خارجی نگرانی محافل اروپا را برانگیخته است

رييس پليس استان بورگن لند اتريش اعلام کرد: پناهجویان خارجي که روز گذشته اجساد آنها در یک کاميون کشف شده است، از کشور سوريه هستند.

این مقام پلیس اتریش در يک نشست مطبوعاتي همچنين با بيان اينکه آمار قربانيان 71 نفر است، افزود: در ميان اين قربانيان 59 مرد، هشت زن و چهار کودک شناسايي شدند.

در اين نشست مطبوعاتي اعلام شد که سه تن از جمله يک تبعه بلغارستان در اين رابطه دستگير شده اند.

در همین حال روزنامه فرانسوی فیگارو ضمن تاکید بر مسوولیت و نگرانی اتحادیه اروپا در قبال معضل مهاجران و مرگ برخی از آنان، از درصد رو به رشد ورود پناهجویان به این قاره خبر داد.

این روزنامه نوشت: اعداد و ارقام افزاینده مهاجران و تصادف های مرگ آور و رو به افزایش پناهجویان بسیار نگران کننده است. تردد های رو به افزایش قاچاق نیز از این معضل سوء استفاده کرده و اشخاصی نیز با پاسپورت های جعلی سعی در گذر از مرزهای اروپا را دارند.

بر اساس این گزارش، از ماه ژانویه تا ژوئیه، ورود 340 هزار پناهجو در اروپا ثبت شده و این به معنای 175 درصد افزایش است.

فیگارو ضمن تاکید بر اینکه تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا توان پاسخگویی و حمایت از مهاجران و پناهجویان را ندارند، نوشت، اتحادیه اروپا باید به کشورهای عضو که با معضل پناهجویان مواجه هستند بیشتر کمک کند.



homa August 27, 2015 07:33 PM

پلیس اتریش روز پنجپنبه شهریورماه کامیون مرغ درشهر پاندروف اتریش درکنارپارک شهر پیدا کرده ودرون کامیون اجساد ۲۰ تا ۰۵۰ پناهجو که ۲۰ نفر جان دادند وبقیه بدلیل خفگی نیمه جان هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa August 28, 2015 07:03 PM

عاملان مرگ پناهجویان که درمرز مجارستان کامیون مرغ را رها کردند پلیس اتریش دستگیرکرد یکی از عاملان شهروند بلغارستان با تبار لبنانی بوده و دونفردیگر شهروند بلغارستان و مجارستان بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: