آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 شهریور ماه 1394 = 28-08 2015

زمین خواری؛ روزنامه نگار تهدید به مرگ شد

مدیرمسئول یک نشریه در استان اردبیل گفت: به خاطر انتشار گزارشی در باره زمین خواری، از سوی زمین خواران تهدید به مرگ شدم. (عکس کنار مربوط به برادران لاریجانی نیست!)

علی اکبر روح نواز صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه سیاسی فرهنگی چشم انداز اردبیل در گفتگو با فارس بیان داشت: نشریه چشم انداز اردبیل به عنوان یک رسانه مستقل و مسئولیت شناس و به دنبال دریافت گزارش های مکرر مردمی از تحرکات زمین خواران در بخش هایی از منطقه ارشق در مشگین شهر، موضوع را پیگیری و گزارش میدانی خود را در شماره قبلی به این امر اختصاص داد.

وی با بیان این که تهدید به مرگ و دیگر اقدامات احتمالی تخریبی را در گزارش منتشره قبلی پیش بینی کرده بودیم، افزود: اگر قرار بود در انجام وظیفه و رسالت خود مصلحت اندیشی کنییم طبعاً وارد حیاط خلوت متجاوزان به اراضی ملی نمی شدیم و لذا این نشریه با علم به هزینه های جبران ناپذیر ناشی از این اقدام به وظیفه خود عمل کرد و به هیچ عنوان از این حرکت و اقدامات مشابه دیگر در حوزه های گوناگون اجتماعی،سیاسی و فرهنگی پشیمان نبوده و نخواهد شد.

روح نواز با بیان این که محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان اموال عمومی، تاوان مصلحت اندیشی افراطی مسئولین را می پردازد، گفت: در زمان اجرای قانون، چیزی به نام "مصلحت" وجود ندارد و کاملاً این دو با هم در تعارض هستند.

به باور این روزنامه نگار و کارشناس حقوقی، منشاء‌ اغلب فسادهای بزرگ کشور در بخش های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، مصلحت اندیشی است و اگر مدیران در حوزه های مسئولیتی چنین نمی کردند چه بسا بسیاری از مفاسد زمین خواری که در مقابل دید عموم انجام می شود، جرات این کار را به خود نمی دادند.



Mahtab August 28, 2015 12:47 PM

در مملکتی که رهبرش دزده و تمای اطرافیانش و مزدورانش دزد و غارتگر هستن باید هم تهدید کنند کسی را که افشاشون میکنه بخاطر اینکه پشتشون گرمه و رهبرشون ازشون دفع میکنه، کثافتهای دزد و غارتگر ایران و ایرانی، امیدواریم هر چه زودتر به درک واصل شوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem August 28, 2015 09:17 PM

وقتی میلیارد میلیارد می دزدن و رهبر دزدها ظاهر میشه و میگوید بسه دیگه کشش ندید انتظار بهتر از این نمیشه داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Saeed August 28, 2015 10:47 PM

فردا این روزنامه نگار را به جرم تشویش اذهان بازداشت میکنند گفتن این حرفها به دشمن نامرئی کمک می‌کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: