آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 شهریور ماه 1394 = 28-08 2015

برخی رفت و آمدها ما را وحشت زده می‌کند

امام جمعه مشهد با اشاره به دیپلماسی دولت یازدهم، گفت: برخی رفت و آمدها ما را وحشت زده می‌کند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه که در جمع زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، هفته دولت، عید دولت است، هم برای مردم و هم برای دولتمردان؛ چرا که مردم باید در جریان خدمات دولت‌ها قرار بگیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه، تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای عراق و مصر دچار بحران هستند و در سوریه مردم که شب می‌خوابند نمی‌دانند که آیا صبح همه آنان در کنار هم خواهند بود یا نه، دولتمردان ما برای آرامش و امنیت کشور در حال تلاش هستند.

وی به گزارش سخنگوی دولت در سخنرانی پیش از خطبه‌ها اشاره و تاکید کرد: گزارش آقای نوبخت در حقیقت دو جنبه داشت، جنبه اول این‌که ایشان این گزارش را به امام رضا(ع) که ولی نعمت ما هستند ارائه کردند و سپس به مردم.

وی با بیان این‌که ما از همه خدمات دولت تشکر می‌کنیم، تصریح کرد: در عرصه مدیریت اجرایی خیلی از کارها صورت می‌گیرد، اما این خدمات باید طوری باشد که مردم آن را در زندگی خود حس کنند، به طور مثال در حوزه بهداشت و درمان مردم وقتی به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند مدیریت دولت در این عرصه را حس می‌کنند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: در عرصه فعالیت‌های اقتصادی از نظر کاهش تورم و مهار، نوسانات اقتصادی و خروج از رکود در مرحله مدیریت انجام گرفته اما مردم هنوز این موضوع را در زندگی خود حس نمی‌کنند، با وجود این‌که در این موضوع برنامه‌ریزی نیز صورت گرفته است.

علم‌الهدی با تاکید بر این‌که باید با مدیریت و نظارت قوی سیاست‌های اقتصادی طوری پیش برود که مردم آن را در زندگی خود احساس کنند، افزود: در بازار، کشور دچار نا بسامانی خطرناکی هستیم و مدیریت‌های اقتصادی باید طوری لحاظ شود که مردم تاثیر آن را در زندگی خود مشاهده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحولات دولت یازدهم در عرصه دیپلماسی، افزود: دولت بر اساس بینشی که داشت تحولاتی را در سیاست خارجی به وجود آورد و عزیزان در مساله مذاکرات و توافق فعالیت‌های چشمگیری انجام دادند و مورد اعتماد مقام معظم رهبری نیز بودند.

وی با بیان این‌که چیزی که در رفت و آمدها احساس می‌شود ما را وحشت زده می‌کند، تصریح کرد: رهبری در جلسه دو روز گذشته با اعضای هیات دولت این مطلب را به عنوان نگرانی خود مطرح کردند و فرمودند آمریکا و اسرائیل دشمن ما هستند و این دشمنی روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: آمریکا از هر نزدیکی برای توسعه این دشمنی استفاده می‌کند و ما می‌ترسیم این توافق بستر این مساله را مهیا کند.

وی با تاکید بر این‌که غرب ایده براندازی نظام و رهبری جمهوری اسلامی ایران را دارد، گفت: وزیر خارجه انگلیس که به تهران می‌آید زیر پایش فرش قرمز می‌اندازند و او در پاسخ به سوال خبرنگار بی.بی.سی می‌گوید ما فکر می‌کنیم ایران نسبت به اسرائیل تغییر موضع می‌دهد.

وی با انتقاد از بازگشایی سفارتخانه انگلیس، اظهار کرد: سفارتخانه‌ای که بیش از 100 سال سابقه صدها جنایت دارد و هر ضربه‌ای که به کشور وارد شده به واسطه این‌ها بوده است مجددا در کشور بازگشایی شده است.

علم‌الهدی افزود: این سفارت و پایگاه عملیاتی و خرابکاری باز شده است و بعد از آن هم به بنگاه خبرپراکنی و دروغ‌گویی بی.بی.سی مجوز فعالیت داده شده است، این نگرانی‌ها باید به وسیله برنامه‌ریزی و تدبیر در آینده از مردم برطرف و به نحوی شود که در صفحه دل‌ها و مغزها باقی نماند.



mitra farahani August 28, 2015 07:42 PM

الا نوبت شما است که از وحشت بلرزید چون بخوبی ازعاقبت کارتان باخبرید ، هرکسی پنج روزه نوبت اوست
دور گردون گر دوروزی بر مراد ما نگشت / / دائمایک سان نماند حال دوران غم مخور

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری August 28, 2015 08:14 PM

باید هم وحشت کنید، باید هم روز وشب تن تان بلرزد مرگ فقط به در همسایه نمی کوبد، سراغ شماها خواهد آمد و به در شماها شیطان های پلید و دزد هم خواهد کوبید چه انگلیسی ها در ایران باشند چه نباشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش August 28, 2015 09:44 PM

در واقع ماندن بيش از حد شما بر مسند قدرت ملت ايران را نگران مي كند ، بهتره خودتان هرچه زودتر گورتان را از اين سرزمين گم كنيد وگرنه مجبوريد بد تاواني پس بدين

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: