آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 شهریور ماه 1394 = 30-08 2015

نیویورک؛ واکنش مقام اسرائیلی به سخنان لاریجانی

رئيس پارلمان اسرائیل (کنست) در واکنش به سخنان علی لاریجانی گفته: رژیم ایران به دنبال نابودی اسرائيل است.

رییس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در اجلاس روسای پارلمان کشورهای عضو اتحادیه بین المجالس جهانی عازم نیویورک شده در جايی گفته است: هدف جمهوری اسلامی، پایان دادن به کشور جعلی اسرائیل است.

به گزارش جروزالم پست، رئيس پارلمان اسرائیل که در نیویورک بسر می برد، در دیدار با دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اظهارات لاریجانی گفته: بعنوان فرزند یهودیانی که هولوکاست را تجربه کرده اند، معتقدم آن فردی که این سخنان را به زبان آورده است، خواهان نابودی ماست.

این مقام اسرائیلی به دبیرکل سازمان ملل گفت: آنها (مقامات رژیم ایران) مجبور نیستند ما را دوست داشته باشند، اما نباید ما را به نابودی تهدید کنند.



mitra farahani August 30, 2015 09:13 AM

جهان به سرکردگی امریکا ودر همان کشور وجود سازمان ملل این سخنان را می شنوند وشرم نمی کنند که نه تنها نابودی کشوری آرزوی دیوانگان مسلما نما است بلکه انسان هائی که روح شانهم از این مماشات خبرداردتیست مورد تهدید حکومت مورد تائید ممالک دنیا می باشد بحق باید گفت همه حاکمان دنیا درتمام این جنایات دست دارند اگر عیراز این می بود چگونه چنین جانیانی را تائید ودعوت با تکریم برای شنیدن اراجیف مجامع بین المللی می کنند شرمتان باد دروغ گوها که فقط برایتان منافع مهم است نه چیز دیگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: