آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 شهریور ماه 1394 = 30-08 2015

عذرخواهی وزير اطلاعات از مقام معظم رهبری

روزنامه جوان (پاسداران): وزير اطلاعات در اصلاحيه‌اي با عذرخواهي از مقام معظم رهبري، نقل قول مطرح شده از رهبر انقلاب در برنامه تلويزيوني نگاه يك را تصحيح كرد.

در اصلاحيه حجت‌الاسلام علوي آمده است: در برنامه تلويزيوني نگاه يك از قول مقام معظم رهبري نقل شد كه «اين خط تبليغي دروغ كه از خطوط قرمز عبور شده است صحت ندارد» پس از مراجعه به متن سخنراني معظم‌له ملاحظه شد كه عبارت صحيح اين است «اين خط تبليغي غير صحيح كه از برخي خطوط قرمز رسمي در جلسات خصوصي صرف نظر شده است خلاف واقع و دروغ است». ضمن پوزش از معظم‌له و مردم شهيدپرور در نقل خطاي بيان معظم‌له از منتقدين محترمي كه ما را به اين خطاي در نقل توجه دادند، صميمانه سپاسگزاري مي‌شود.



ali August 30, 2015 07:44 AM

اين مسخره ترين عذر خواهي از يک آدم مشنگي است که حرفهاي سه پهلو ميزند وحالا بز مجه هاي اين مفلوک دستمال ابريشمي بدست گرفته اند و جريان جراحي شده او را ميمالند

گزارش یا اعتراض به این نظر


سید حسین August 30, 2015 01:22 PM

دورود بر وزیر اطلاعات که شجاعت عذرخواهی را حتی به خاطر اشکال جزیی در نقل قول داشته اند اما چه بسیار افرادی که با اشتباهاتشان و حتی اصرار بر آن دنیا و حتی آخرت مردم نجیب ایران را تیره و تار کردند این افراد چقدر تحت عنوان تفسیر قران یا بیان زبان حال هرچه که خواستند به خدا، پیامبر( ص) و ائمه اطهار نسبت دادند و هیچگاه حاضر به عذر خواهی نشدند آنهایی که برای شهدای غواص پیام ساختند، مرگ بر آمریکا را از قران در ترجمه کردند و قرائت جاهلانه خود از این را مطلق انگاشتند و به امید روزی که آنان که بزرگترین خطاها را مرتکب شده و چوبش را مردم خورده اند به خود آیند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آناهیتا پارسی August 30, 2015 03:37 PM

آسد حسین! میدانی! ما مردم ایران چه از این یکی وزیر اطلاعات و چه از آن یکی دیگر، درست باندازۀ تک تک دیگر صاحب منصبان گذشته و حال این رژیم خون آشام، و همینطور تمام مزدوران بی جیره یا با جیره و مواجب آنها که بتازگی در سایتهائی مثل ایران پرس نیوز نظر هم مینویسند، و بخیال خودشان، نظر سازی میکنند! به یک اندازه متنفر و بیزاریم و با شجاعت و هشیاری در تدارک سرنگونی و بگور سپردن تک تکشانیم خوب حالیت شد جناب اطلاعاتچی؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: