آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 شهریور ماه 1394 = 30-08 2015

شورای نگهبان؛ پاسخ تند اژه ای به روحانی

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اظهارات اخیر روحانی گفت: این شورا تحت تأثیر فشارها و جوسازیها قرار نمی‌گیرد و با قاطعیت عمل خواهد کرد.

وی سخنان روحانی را لرزاندن پایه‌ های نظام انتخاباتی توصیف کرد و از منتقدان خواست هزینه ‌های سیاسی انتخابات در پیش را برای نظام بالا نبرند.

سخنگوی قوه قضائیه نیز امروز گفت: ‌ گاهی افرادی قانون را از ناحیه خودشان تفسیر می کنند که این تفسیر شخصی است اگر جایی قانون صراحت دارد هرکه خلاف آن عمل کند قابل مذمت و تعقیب است و اگر ابهامی در قانون وجود دارد مثلا قانون اساسی باید از شورای نگهبان تفسیر بخواهد و اگر قانونی عادی است باید از مجلس تفسیر آن را مطالبه کنیم.

محسنی اژه ای افزود: اگر کسی نقدی داشته باشد با زیر سوال بردن و تخریب متفاوت است و تضعیف نهاد شورای نگهبان کار صحیحی نیست چرا که این شورا از نهادهای مفید و موثر در نظام است که وظایف روشنی دارد .

وی تشریح کرد: شورای نظارت شورای نگهبان، استصوابی است یعنی هم نظارت بر انتخابات دارد و هم در خصوص قوانین مسائل خلاف قانون و شرع را تذکر می دهد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود:‌ نظارت شورای نگهبان هم چشم است و هم دست.



آرش August 30, 2015 08:56 PM

به اميد خدا و عزم مردم ايران بزودي چشمتان كور و دستتان قطع خواهد گرديد

گزارش یا اعتراض به این نظر


سید حسین September 1, 2015 04:40 AM

نظر جناب آقای روحانی در مورد انتخابات و حیطه دخالت شورای نگهبان حداقل و کف انتظارات مردم است زیرا عملکرد شورای نگهبان توهین آشکار به شعور مردم است چرا مردم را نابالغ و خود را قیم آنها فرض می کنید اصلا گیرم قانون اساسی در این زمینه ابهام دارد مگر نه این است که اگر وکیل در موضوع ، مصداق و دامنه وکالت خود با ابهام روبرو شود باید به موکل خود مراجعه کند! شما هما اگر وذره ای به حقوق اولیه موکلانتان که همین مردم نجیب ایران هستند معتقد باشید بجای این همه موش و گربه بازی نظر آنها را جویا می شوید واقعا اگر صادق هستید رفراندوم برگزار کنید آنگاه مردم به شما خواهند گفت که انتظارشان از موکلانشان چیست؟ فکر می کنید تا چه زمانی می توانید با ابزارنظارت شورای نگهبان مردم را از حقوق اولیه و اساسی خود محروم کنید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آناهیتا پارسی September 1, 2015 11:50 AM

آسد حسین اطلاعاتچی! ما مردم ایران بین باندهای جنایتکار این رژیم غارتگرو خونخوار "وکیلی" نداریم که طی رفراندمی! روشن کنیم از آنها چه میخواهیم! رفراندم ما مردم دربارۀ چگونگی به گورسپردن همۀ آنها از هرباند و دسته ای که باشند است، میدانی ما میخواهیم همۀ این جانیان را که خون ما مردم را یا خورده اند و یا در شیشه کرده اند یکبار برای همیشه به زباله دانی بسپاریم و خودمان را از شرِّحضور و وجود منحوس شان، چه با عمامه باشند و چه مکلا خلاص و رها کنیم نگران نباش مزدوران سایبری شان را هم با آنها بدرکستان میفرستیم تا درد فراغ انها را نکشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: