آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 شهریور ماه 1394 = 31-08 2015

تائید شد: دیکتاتور سوریه دارد دق مرگ می شود!

بشار اسد فهمیده که رفتنی است، به همین دلیل دچار افسردگی شدید شده و دارد دق می کند!

یک منبع لبنانی گفته: رئیس‌جمهور روسیه قصد دارد پزشک مخصوص خود را برای معاینه بشار اسد به دمشق اعزام کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه «الدیار» لبنان نوشته است: "ولادیمیر پوتین،" رئیس‌جمهور روسیه قصد دارد پزشک ویژه خود را به سوریه بفرستد تا "بشار اسد،" رئیس‌جمهور سوریه را معاینه کند.

براساس این گزارش، پزشک پوتین باید درخصوص رفع خستگی با استفاده از داروهای خاص به بشار اسد توصیه‌هایی ارائه و به او ابلاغ کند که سلامت وی برای پوتین حائز اهمیت است و بر ضرورت حفظ سلامتی‌اش تاکید می‌کند.


ترکیب احتمالی شورای انتقالی سوریه

به گزارش الشرق الاوسط ، آمریکا و روسیه توافق کرده اند که ولید المعلم، سیاستمدار سوری و وزیر امور خارجه این کشور رئیس شورای انتقالی سوریه شود تا همه طرفها را بر سر میز گفتگو جمع کند به شرط آنکه معاون وی رئیس ائتلاف ملی مخالفان باشد.

این منبع نوشت: واشنگتن با ولید المعلم از زمانی که او سفیر سوریه در آمریکا بود آشناست و روسیه نیز به المعلم اعتماد کامل دارد و بشار اسد رئیس جمهور سوریه و برخی کشورهای اروپایی نیز به ولید المعلم اعتماد دارند زیرا 8 سال رئیس هیئت سوری در مذاکرات با اسرائیل در واشنگتن بوده است.

سوریه یکی از اولویت های عربستان، مصر و اردن بشمار می رود. به همین علت مقامات این کشورها برای یافتن راه هایی جهت پایان دادن به بحران سوریه در سفر به مسکو و واشنگتن در مورد این موضوع گفتگو می کنند. واقع گرایی که مقامات عربی در حال حاضر از خود نشان می دهند، گام خوبی برای مقابله با سیاست رژیم ایران در قبال بحران سوریه است.



ghasem August 31, 2015 10:13 AM

دست راست بشار جنایت کار زیر سر علی گدا باشد که در این صورت علی گدا جان سالم به در می برد این بهترین راه حال برای علی گداست تا دیر نشده علی گدا و یاران دوزدش باید فکری به حال خود کنند که فردا روزی دیر است از من گفتن ولی قبل از آن باید پول مردم را که دزدیده پس دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: