آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 شهریور ماه 1394 = 31-08 2015

خودسوزی مرد 59 ساله مقابل شهرداری سنقر

خودسوزی یک شهروند ناراضی مقابل شهرداری سنقر

خبرگزاری هرانا ـ در پی انتشار خبر خودکشی یک نفر در محوطه مجتمع اداری فرمانداری سنقر، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، انگیزه متوفا از خودکشی را وجود مشکلاتی در اخذ پروانه ساخت مسکن و عوارض شهرداری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، امیر شاه آبادی روز یکشنبه در این خصوص گفت: “بر اساس بررسی های تیم کارشناسی اعزامی از سوی معاونت سیاسی امنیتی استانداری به شهر سنقر و با انجام تحقیقاتی که بعمل آمد، مشخص شد متوفا در اعتراض به برخی مطالبات در مورد پروانه ساخت مسکن و عوارض که با شهرداری سنقر داشته، اقدام به خودسوزی در محوطه این مجتمع اداری کرده است”.

وی افزود: “با مراجعه خانواده متوفا، هویت نامبرده که مردی ۵۹ ساله بود، مشخص شد”.

صبح امروز ساعت ۱۰، کارکنان مجتمع اداری فرمانداری که ارگان هایی چون شهرداری، بخشداری مرکزی، شورای شهر نیز در این مجموعه قرار دارند، با جسد سوخته فردی مواجه شدند.

پلیس و پزشکی قانونی در بررسی های اولیه بدلیل شدت سوختگی فقط جنسیت متوفا را که مرد بود، اعلام کردند.

از سوی معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تیمی از کارشناسان به این شهرستان اعزام شد و با تحقیقات این تیم هویت این فرد ۵۹ ساله و انگیزه وی از خودسوزی در محوطه مجتمع اداری فرمانداری مشخص شد.

شاه آبادی همچنین با استناد به گزارش پلیس، گفت: “فرد متوفا به احتمال زیاد از درب ورودی اصلی این مجتمع وارد محوطه نشده و ممکن است از دیوار پشتی مجتمع که ارتفاع چندانی ندارد، خود را به درون این محوطه رسانده است”.



ستار بهشتی August 31, 2015 09:42 AM

ایکاش سید علی - یک جو غیرت داشتی و مثل حیدر العبادی در عراق دستور اصلاحات اقتصادی و اداری میدادی - که غیرت نداری جون از خودت که فاسدی و بچه هایت -تمامی مگسان دورت عین فسادندن و آدمکش

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام August 31, 2015 12:59 PM

بادرود: ریشه این رخداد های تلخ و غمبار جامعه ایران را باید در طرح جایگزینی فرهنگ وارداتی بجای فرهنگ اصیل ایرانی از سوی اجانب وبا اجرای مجموعه سران حکومت فاسد نوکر زاده جمهوری اسلامی انجام گرفته برای مقابله با این مشکل باید طرحی هوشمندانه که قابلیت خنثا سازی توسط کارشناسان اهل فن،میهن پرست در داخل کشور ریخته شود واجرای آن را ابتدا بعهده دست اندرکاران فرهنگ دوست و سپس توسط خود مردم انجام بپذیرد شوربختانه فرهنگ ظلم پذیری وخموشی عمومی در برابر ستم حکومت در میان توده مردم نهادینه شده است پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: