آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 شهریور ماه 1394 = 31-08 2015

نیاز آلمان به نیروی کار؛ پناهجویان خوش آمدید!

بیشتر مردم آلمان از پناهجویان استقبال می کنند. به گزارش تلویزیون دولتی فرانسه، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان می گوید درهای آلمان گشوده است و این کشور از هیچ تلاشی برای استقبال از پناهجویان دریغ نمی کند.

صدراعظم آلمان همچنین وقوع حوادث پی در پی را -که به تحریک راستگرایان افراطی در اطراف اردوگاه های پناهجویان رخ می دهد- به شدت محکوم کرده است. حوادثی که در صدر اخبار قرار گرفته است اما احتمالا نشانگر نظر واقعی مردم آلمان نیست.

حدود پانزده روز قبل، نتایج یک نظرسنجی از این حکایت داشت که دو سوم آلمانی ها معتقدند کشورشان امکان پناه دادن به پناهجویان را دارد. روزنامه عامه پسند "بیلد" نیز فراخوانی داده است تحت عنوان "ما به پناهجویان کمک می کنیم". فراخوانی که بسیاری از آلمانی ها به استقبالش رفته اند.

به طور مثال همین دو روز گذشته در چندین ورزشگاه فوتبال آلمان عده ای از طرفداران تیم ها دست نوشته هایی در دست داشتند که بر رویشان نوشته شده بود: پناهجویان خوش آمدید!




آناهیتا پارسی August 31, 2015 06:38 AM

کشور آلمان یکی از اصلی ترین کشورهای صادر کنندۀ آلات و ابزار و تسلیحات جنگی به رژیم مردمکش بشار اسد جلاد است اگر جناب مرکل خیلی راست میگوید؛ صدور تجهیزات جنگی به سوریه را تحریم و ممنوع کند، وبشار اسد و حکومتش جنایتکارش را با بایکوت سیاسی به انزوا بکشاند(یعنی سفارت خانه اش را تعطیل کند) وووو، بعد میبینیم که دوروزه، دیگر نه از اسد جلاد نشانی میماند و نه از انبوه آوارگان جنگی سوری، که مردم آلمان ناگزیر شوند پوشاک دست دوم و دورریختنی شان را به آنها تحویل دهند و از این طریق به احساسی از سخاوتمندی!و بزرگ منشی! مضحک دستیابند، غافل از آنکه بخشی از رونق اقتصادی و کار و نان و آب شان با آوارگی وخون همین مردمان جنگزده مهیا شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali August 31, 2015 08:05 AM

آلمان دلش به حال مردم مصيبت زده جنگ و جنايت توسط ديکتاتورهاي خاورميانه نسوخته است و تمام سلاحهاي شيميايي صدام و غيره ساخت و از صادرات آلمان است آلمان منافع ملي خود را در نظر ميگيرد و احتياج به تزريق خون در بافت جامعه پير خود را دارد از ميان پناهندگان خانواده هاي جوان پر فرزند و سالم و خوش سيما را انتخاب ميکند و لازم به ياد آوري است که در آلمان تعداد خانه هاي سالمندان بيشتر از مهد کودک است و اگر سري به آمار متولدين و وفات يافتگان بزنيم تفاوت فاحش نرخ تول با وفات وحشت آورد است پرتقال فروش اين وسط تخفيف داده و آلمان را طرفدار انسانيت ميداند و نا گفته نماند که شخص بنده بيش از 25 سال در آلمان هستم و بطور نا محسوس سايه هيتلر را پشت سر خود احساس ميکنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: