آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 شهریور ماه 1394 = 02-09 2015

انتخابات آمریکا/ایران؛ اظهارات تامل برانگیز جب بوش

جب بوش از نامزدهای جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: درباره ایران به یک استراتژی نیاز داریم، پاره کردن توافقنامه هسته ای استراتژی نیست.

وی افزود: براساس توافق هسته ای، رژیم ایران دستکم به یکصد میلیارد دلار پول دست می یابد و می تواند از این پول برای حمایت از تروریسم استفاده کند. باید توجه داشت که رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.

جب بوش در هشداری به روسیه گفت: باید اطمینان حاصل کنیم کشورهایی که می خواهند به رژیم ایران تسلیحات بفروشند متوجه باشند که به علت این اقدام شان، هزینه می پردازند.

وی با بیان اینکه رژیم ایران خطری برای منطقه و منافع آمریکااست، افزود: باید بگویم من در روز نخست رئیس جمهور شدنم، استراتژی و برنامه ای در این مورد ارائه می کنم. استراتژی من محافظت از آمریکا در مقابل خطری است که می تواند بزرگترین خطر در جهان باشد.



homa September 2, 2015 12:08 PM

جب بوش باارزوی پیروزی شما و جمهوریخواهان

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام September 2, 2015 02:57 PM

بادرود: جب بوش با این اظهارات یک بام و چند هوا با سیاسی کاری قسط جذب آرا ی افرادی را دارد که مردد و خسته از کارهای بی ثمراوبامای دمکرات بدنبال کسی هستند که بتواند بعنوان یک رءیس جمهور بخواسته هایشان برسند اما جب بوش در این گفتگو به منافع مردم ایران هیچگونه اشاره ای نداشت ودیگر آنکه او به پاره نکردن توافق غیر قانونی و مسخره مابین دولت اوباما و حکومت اهریمنی تهران اشاره داشت بهمین خاطر او با این اظهارات نابخردانه آرای بسیاری از ایرانی تباران وبسیاری از جمهودیخوان را از دست داد پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa September 2, 2015 05:06 PM

سی وچهارمین نفراز سناتورهای دموکرات به توافق هسته ای رای موافق داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: