آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 شهریور ماه 1394 = 02-09 2015

مخالفت مجلس خبرگان رهبری با خواسته های روحانی

خامنه ای هفته گذشته گفته بود: تمام راههای نفوذ دشمن را بستیم و در آینده هم خواهیم بست

مجلس خبرگان رهبری امروز در بیانیه پایانی اجلاس دو روزه خود رو در روی جناح رفسنجانی ـ روحانی بر نظارت استصوابی شورای نگهبان تأکید کرد. در زمینه توافق هسته ای نیز برخلاف سخنان روحانی، بر بررسی این توافق توسط مجلس شورای اسلامی تأکید ورزید.

در بیانیه پایانی خبرگان آمده است: ما ضمن تقدیر از تلاشهای همه‌ دست‌اندرکاران امر انتخابات، از شورای محترم نگهبان می‌خواهیم که با اعمال نظارت استصوابی در راستای صیانت از شرع مقدس و قانون اساسی، در بررسی صلاحیتها دقت لازم را به‌عمل آورند.

خبرگان در بیاینه پایانی خود در مورد توافق هسته ای نیز اعلام کرد: با قدردانی از تلاشهای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، از شورای عالی امنیت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌‏خواهیم تا با حفظ وفاق ملی و دقت نظر در مفاد برجام، رعایت اصول قانون اساسی، خط قرمزهای نظام، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصالح عالیه کشور را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند تا علاوه بر حفظ دست‌آوردهای علمی و فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای، جلوی هر گونه فریبکاری، زیاده‌خواهی و سوء‌استفاده احتمالی از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش گرفته شود.



ali September 2, 2015 09:43 PM

اي با با اينها پايبند به چاخان و دروغ خود هم نيستند همين چند روز پيش اين نمير المومنين گفته بود که مجلس خفته گان نبايد رنگ و بوي سياسي به خود بگيرد و حالا اين بيانيه که بايد کفايت رهبري را ارزيابي و شرايط چرت زدن راارايه کند به کاري ميپردازد که اصلن به او مربوط نيست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: