آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 شهریور ماه 1394 = 04-09 2015

طرح استقرار نیروهای منطقه ای در سوریه و عراق

وزیر خارجه آمریکا گفته برخی از کشورهای منطقه در زمان مناسب نیروی زمینی به سوریه اعزام خواهند کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان کری در مصاحبه اختصاصی با سی ان ان گفت: انتظار دارد هنگامی که وقتش رسید برخی از همسایگان سوریه دست به چنین اقدامی زده و نیروی زمینی اعزام کند.

وزیر خارجه آمریکا افزود: ما درباره راه های ویژه صحبت می کنیم که باید توسط دیگر کشورها در این منطقه انجام شود. به نیروی زمینی در عراق و سوریه نیاز است، من مطمئنم هنگامی که زمان آن برسد این مساله صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در حال حاضر برخی کشورها قادر به اعزام نیروی زمینی به عراق و سوریه هستند.

جان کری مشخصا از کشورهایی که ممکن است در عملیات زمینی در عراق و سوریه شرکت کنند، نام نبرد اما نامزدهای مشخص این اقدام ترکیه، عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هستند.

وزیر خارجه آمریکا کمی پس از این اظهارات با همتای سعودی خود دیدار کرد و گفت: این مسئله در پایان ماه جاری در مجمع عمومی سازمان ملل بررسی خواهد شد.



homa September 4, 2015 08:48 AM

اقای جان کری بعد از خروج سربازان امریکائی از عراق زمان اولین دور ریاست جمهوری اوباما وهمچنین کوتاهی ودادن فرصت به تروریستها درسوریه و کشتارها درسوریه تاسربریدنها وبی خانمان شدن هزاران مردم سوریه مقصر حاج اوبامای شماست حالا میگوئید درمنطقه "سوریه وعراق" درزمان مناسب نیروی زمینی درخواست از کشورهای منطقه خواهید کرد مگر خون سربازان امریکائی رنگین تر ازخون سربازان دیگرست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: