آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 شهریور ماه 1394 = 17-09 2015

انتفاضه پناهجویان پشت دروازه های اروپا

پلیس مجارستان با خشونت تمام مانع ورود پناهجویان به خاک این کشور می شود. تلویزیون بی بی سی با پخش تصاویری از زخمی شدن تعدادی از پناهجویان از جمله چند کودک در حمله روز چهارشنبه پلیس ضد شورش مجارستان خبر داد. دولت صربستان رفتار پلیس مجارستان با پناهجویان را وحشیانه توصیف کرده و از اتحادیه اروپا خواست تا در این زمینه واکنش نشان دهد. (فیلم زیر)

رسانه های مختلف از حمله پلیس و نیروهای امنیتی مجارستان با گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی به پناهجویان خبر می‌دهند. پناهجویان از صبح چهارشنبه تلاش می کنند از موانع مرزی عبور کنند.

سی ان ان در خبری اعلام کرد پناهجویان حصارهای مرز مجارستان را شکستند و پلیس برای متفرق کردن آنان به گاز اشک آور و ماشین های آبپاش متوسل شد.

پناهجویان نیز با پرتاب سنگ به سوی نیروهای امنیتی سعی در دفاع از خود در برابر این حملات دارند. این افراد قصد عبور از مجارستان برای رسیدن به آلمان را دارند.

مجارستان از اعزام نیروهای ارتش به مرز خبر داده است. این در حالیست که در میان پناهجویان مستاصل زنان و کودکان بسیاری دیده می شود. آنها مدام فریاد می زنند: در را بازکنید، ما را راه دهید.

گزارشها حاکیست پس از بسته شدن مرزهای مجارستان شمار زیادی از پناهجویانی که پشت حصارهای مرزی این کشور مانده بودند، راهی کرواسی شدند.


اروپا یک بار دیگر آبروریزی کرد

معاون صدر اعظم آلمان شکست نشست وزرای کشور اتحادیه اروپا در یافتن راهکاری برای بحران پناهندگان را آبروریزی دیگری برای این اتحادیه نامیده و سراسر اروپا را در سایه این بحران در معرض خطر ارزیابی کرد.

از سوی دیکر کمیسرعالی آوارگان سازمان ملل از ناتوانی اروپایی ها در رسیدن به توافق در باره طرح پذیرش پناهجويان ‌به شدت ابراز تاسف کرد.







www.youtube.com/watch?v=iHspoKMeNWw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



رضا شاه September 16, 2015 09:37 AM

یک روزی در جزیره گوادلوپ امریکا و غرب تصمیم به برپایی مدهب در ایران رو اجرایی کردند و ایران رو نابود کردند حالا بخورند- نتیجش رو اروپا اگه فکری برای این پناهجویان و تروریستها و افراطیهای همراه انان نکند - غرب برای همیشه بزودی ویران و بکش بکش بین اسلامگراها و غربیان شروع میشه {چیزی شبیه یمن}

گزارش یا اعتراض به این نظر


hamed September 17, 2015 07:28 AM

اينها همه اش نتيجه ي سحر است و آن وقت که بادام فروشي زمام امور دنيا را بدست گرفت و خواست بقيه کودتاي 28 مرداد را عملي کند تعادل وامنيت منطقه بهم ريخته ميشود و دودش به چشم همه ميرود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak September 17, 2015 10:35 AM

سی ان ان در خبری اعلام کرد پناهجویان حصارهای مرز مجارستان را شکستند و پلیس برای متفرق کردن آنان به گاز اشک آور و ماشین های آبپاش متوسل شد پناهجویان نیز با پرتاب سنگ به سوی نیروهای امنیتی سعی در دفاع از خود در برابر این حملات دارند این افراد قصد عبور از مجارستان برای رسیدن به آلمان را دارند
1 آیا وظیفه ارتش هر مملکت حفاظت از تمامیت ارضی مملکت خود نیست؟
2 "پناهجویان حصار های مرز مجارستان را شکستند - - - - - پناهجویان نیز با پرتاب سنگ به سوی نیروهای امنیتی سعی در دفاع خود در برابر این حملات دارند " دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟
(کی اول حمنه را آغاز کرد؟)
3 گویا آخرالزمان نزدیک است چون هزاران مسلمان از دست مسلمانها بسوی کافرها پناه میبرند تا روزی آنها را هم به گونه یی مسلمان کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: