آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 مهر ماه 1394 = 29-09 2015

حکم مسخره دادگاه نظام آخوندی برای یک دگراندیش

جام جم آنلاین: 90 ماه حبس و دو سال تحقیقات مذهبی برای اثبات پشیمانی، حکم دادگاه مردی است که پیش از این به اتهام سب ائمه (ع) و توهین به مقدسات، پیامبر اسلام (ص) و ائمه (ع) به اعدام محکوم شده بود.

قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شده و در حکمی کم سابقه و با نگاه جرم شناسی فرهنگی متهم را به جای مجازات اعدام به حبس و دو سال کار تحقیقی در حوزه دین و مذهب شناسی و رفع شبهات دینی محکوم کردند.

قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران، «س. ع» را به هفت سال و نیم زندان محکوم کردند. او همچنین طی دو سال برای حذف مجازات اعدام و اثبات ندامت خود، باید 13 جلد کتاب در حوزه دین شناسی، مذهب شناسی و رفع شبهات دینی بخواند. در مرحله دوم باید از هر کتاب 5 تا 10 صفحه خلاصه تهیه کند.

او همچنین در تماس با موسسه «در راه حق» و پژوهشکده امام خمینی (ره) باید پاسخ شبهات خود را بگیرد و پرسش و پاسخ ها را به صورت مکتوب به دادگاه ارائه کند.

او همچنین باید مقاله ای با موضوع دین یا مذهب شناسی تهیه و برای نوشتن آن به 5 تا 10 کتاب رجوع کند. او باید طی دو سال و هر سه ماه یک بار گزارش تحقیقات خود را به دادگاه ارائه کند تا پس از اثبات پشیمانی اش برای دادگاه و تغییر در رفتارش از مجازات اعدام نجات یابد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: