آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 مهر ماه 1394 = 03-10 2015

اوباما: آینده ای خطرناک در انتظار رژیم ایران

اوباما در واکنش به حملات هوایی روسیه و دخالت پاسداران در سوریه هشدار داده است که روسیه و رژیم ایران آینده خطرناکی در این کشور دارند.

رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در نشست خبری خود در کاخ سفید گفت: ما سوریه را به میدان نبرد نیابتی بین آمریکا و روسیه تبدیل نمی کنیم. این نبرد بین روسیه، رژیم ایران و اسد در برابر اکثر مردم سوریه است.

اوباما در پاسخ به پرسشی درباره سوریه و نقش روسیه در این کشور گفت: باید درک کرد که چه اتفاقی در سوریه رخ داد که اکنون اینجا هستیم. شروع ماجرای سوریه از تظاهرات مسالمت آمیز علیه رژیم بشار اسد بود چون اسد با خشونت به تظاهرات پاسخ داد. پس این مناقشه بین مردم سوریه و یک دیکتاتور بی رحم است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: نکته دیگر این است که علت حضور اسد در قدرت این است که روسیه و رژیم ایران از وی حمایت کردند. در این صورت کاری که روسیه اکنون می کند متفاوت از کارش در گذشته نیست، بلکه اکنون این کار روسیه علنی تر شده است. ولی از نظر ما این رویکرد محکوم به شکست است.

اوباما افزود: تنها راه ‌حل سوریه، یک گذار سیاسی جامع است و تنها راه عملی شدن آن هم کنار رفتن اسد است و این خواست اکثریت مردم سوریه است. راه‌ حل نظامی به تنهایی جواب نخواهد داشت و روسیه و رژیم ایران را وارد یک باتلاق خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا به روسیه و رژیم ایران هشدار داد که آینده خطرناکی در سوریه دارند.

از سوی دیگر آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان که روز جمعه در پاریس بهمراه رئیس جمهور فرانسه با پوتین در باره بحران اوکراین و سوریه گفتگو کرد، گفت: کشورهای غربی حاضر نیستند به خاطر جلب حمایت روسیه برای حل سیاسی بحران سوریه، به مسکو هیچگونه امتیازی بدهند.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز جمعه 10مهر 94 تصریح کرد کشورهای غربی برای به دست آوردن حمایت روسیه از یک راه‌ حل سیاسی در سوریه، در مورد اوکراین کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش خبرگزاری رویتر، صدراعظم آلمان تأکید کرد قصد ما برای برقراری گفتگو در سوریه به‌ معنای تلاش برای نگه ‌داشتن بشار اسد در قدرت نیست.



homa October 3, 2015 11:00 AM

با سخنان جدید اوباما و فرانسه و ونظرات مهم انگلامرکل صدراعظم المان که حامی بشاراست درسوریه نیستند و هدف رفتن بشاراسد است
ایا شما فکرمیکنید روسیه با هزینه نظامی به سوریه وباهدف حفظ بشاراسد درسوریه وحامی اش رژیم تهران روسیه به راحتی سوریه راترک خواهد کرد؟
بیاد سخنان هنری کیسنجرمرد قدرتمند سیاسی امریکا افتادم که براستی درست گفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa October 3, 2015 11:58 AM

باپوزش در کامنت بالای خود درسخنان جدید اوباما درانتها "درسوریه نیستند" اشتباه تایپی باید مینوشتم امریکا و سران ازوپا هم اهنگی و هدف رفتن بشاراسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud October 3, 2015 12:19 PM

از کرامات شیخ ما اینست که خرما خوردن گفتن شیرین است حالا در کیسه نصیحت را برای پوتین باز کردن با بی عملی منطقه را به خاک خون کشیدن باید منتظر شروع جنگ شیخ ها که با ایران باشن در ضمن کسی که بهترین موسیقی که شنیدن اذان است از این بیشتر انتظاری نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو October 3, 2015 12:40 PM

من نمی دونم که اوباما بعد از اقامه نماز صبح در کاخ سیاه شده "کاح سفیدبوده" برای صبحانه اش چی میل می کنن که مغزش دچار توحش میشه اینجوری از خودش در مورد سوریه جلوی میکروفن کمنت جلف و خنده دار ودر ضمن توهین میده ! کسی که مردم سوریه را افسارکرد و افسارشون رو دست روس ها و آخوندها داد تو بودی جناب اوباما جناب اوباما تو بابت توافق اتمی با علی خامنه ای شرایط آخوندها و روس ها در مورد سوریه قبول کردی و سوریه رو دربست به آنها واگذار کردی و باعث شدی که روس ها و آدمکشان آخوندی با سوپر میلیاردها دلاربلوکه شده آزاد شده روانه سوریه بشن و حالا مردم گرسنه و جنگ زده و بدون اسلحه سوریه ای رو گول می زنی که در مقابل ارتش روسیه و اخوندها فقط سینه هاشون را سپر کنن و خودشون رو خوراک گلوله روس ها کنن ! ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid October 3, 2015 01:53 PM

این حسین نیمه مسلمان عجب IQ بالای دارد!تاریخ آمریکا یک همچین رییس جمهوری بی خاصیتی مانند اوباما ندیده ولی سیاستمداران در کاخ واشنگتون چه میکنند دنیا بزودی شاهد جنگ خواهد بود که پا اروپا هم کشیده خواهد شده تنها مردم ایران میتواند این معادله را به هم بزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: