آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 مهر ماه 1394 = 03-10 2015

مجوز کنسرت گروه دنگ‌شو صادر نشد

خبرگزاری هرانا ـ مجوز برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر و اصفهان برای گروه “دنگ‌شو” که پیش از آغاز ایام محرم قصد اجرای برنامه در چند شهر را داشتند، صادر نشد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شرق، گروه “دنگ‌شو” که سال گذشته مجوز اولین آلبوم رسمی خود را در ایران دریافت کرد، قصد داشت در ادامه برپایی کنسرت‌هایی در چندین شهر همچون شیراز، رشت و… به بوشهر و اصفهان هم برود که مجوزی از سوی این دو استان برای برپایی کنسرت، صادر نشد.

سیدعلی میرمحمدی، تهیه‌کننده این تورها، با بیان اینکه پیش از آغاز ایام محرم گروه دنگ‌شو قصد برگزاری چند کنسرت در شهرهای مختلف داشت، گفت: “دریافت مجوز در بوشهر در همان مراحل اولیه به مشکل برخورد اما بررسی درخواست برپایی کنسرت در اصفهان حدود ١۶، ١٧ روز به طول انجامید تا اینکه در نهایت گفته شد،‌مجوز صادر نمی‌شود”.

مسئولان اصفهانی عنوان کردند که حجم کنسرت‌های پیش از محرم در خود این استان زیاد است و کنسرت‌هایی نیز که به‌دلیل سه روز عزای عمومی لغو شده‌اند باید فرصتی برای اجرا پیش از آغاز محرم داشته باشند و به همین دلیل مجوز برگزاری کنسرت صادر نشد.

او سپس اظهار امیدواری کرد تور کنسرت‌های “دنگ‌شو” بعد از ایام محرم در شهرهای دیگر ادامه پیدا کند.

این گروه همچنین در صفحه خود در فیس‌بوک درباره دریافت‌نکردن مجوز از بوشهر چنین نوشت: “لغو دیدارتان، لغو سفر به شهرتان، لغو مهیاشدنِ معاشرت با خونگرمانِ بوشهر غم‌انگیز است”.

بعد از کنسرت شیراز به دوستانمان که ساعت‌ها حرکت کرده بودند تا به شیراز، تا به کنسرت دنگ‌شو برسند قول دادیم به‌زودی در بوشهر بخوانیم و بنوازیم و دنگ شویم، از یک‌ماه پیش تلاش کردیم تا دهم مهر را در کنار شما باشیم و تا روزهای آخر امیدوار بودیم ولی متأسفانه موفق به دریافت مجوز نهایی نشدیم.

از شما و تمام دوستانمان در بوشهر که برای این اتفاق تلاش کردند که مهرشان همیشه با ما بود سپاسگزاریم و امیدواریم دنگ‌شو به‌زودی در بوشهر هم مجاز شود.

دنگ‌شو در سال ١٣٨۶در فرهنگسرای ارسباران تهران کنسرت برگزار کرد.

موسیقی‌ گروه دنگ‌شو نگاهی‌ تازه به نغمه‌های بومی شرقی‌ و به‌خصوص خاورمیانه دارد.

آلبوم این گروه که با نام “اتاق گوشواره” توسط مؤسسه موسیقایی آوای باربد منتشر شده، شامل ۱۰ قطعه “دنگ‌شو”، “یار بیگانه‌نواز”، “حلوا”، “بی‌خوابی”، “آبان کاشی ۱۶”، “ماهی‌ها”، “دل بند”، “سیاهی” و “The End” است.



حقیقتگو October 3, 2015 12:51 PM

یک گروه جدیدی که تمام سال و درهمه ایام مهم ماندد ماه رمضان و محرم و و حتی روزهای وفات و عید بدون نیازبه مجوز و مورد تائید تمامی مراجع دینی در ایران است کنسرت خواهد داد گروهی است بنام "الاغ آخوند شو"!لطفا" گروه دنگ شو بفکر نان دیگری باشند که مجوزشان حتما" داده شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: