آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 مهر ماه 1394 = 04-10 2015

سوریه؛ هشدار انگلیس به پوتین: اشتباه بزرگ

به گزارش خبرگزاری رویتر، نخست وزیر انگلیس امروز تصمیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای اقدام نظامی در سوریه و حمایت از بشار اسد را اشتباهی بزرگ دانست.

دیوید کامرون در نخستین روز نشست سالانه حزب محافظه کار در شهر منچستر اعلام کرد: آنها در حال حمایت از بشار اسد هستند که اشتباه بزرگی برای آنها و جهان است و منطقه را بی ثبات تر خواهد کرد.

رجب طیب اردوغان، رئيس‌جمهور تركيه نیز امروز اقدام نظامی روسیه در سوریه را اشتباه بسيار بزرگ و غيرقابل قبول خواند.

نخست وزیر انگلیس پیش تر گفته بود: واضح است که روسیه بین داعش و دیگر مخالفان مشروع سوریه تمایز قایل نیست. در نتیجه این حملات به بشار اسد قصاب کمک می کند و اوضاع را بدتر خواهد کرد.

مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس نیز در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد: اطلاعات ما نشان می دهد که جنگنده‌های روسیه بمب‌های غیر هدایت شونده را روی مناطق غیرنظامی می اندازند که غیرنظامیان را می کشند و نیروهای ارتش آزاد سوریه را که با اسد می جنگند، هدف قرار می دهند.

به گفته وزیر دفاع انگلیس: روسیه از اسد حمایت می کند و باعث ادامه یافتن درد و رنج مردم سوریه می شود.



homa October 4, 2015 12:28 PM

اقای دیوید کامرون --اصل وموضوع مهمتر رژیم ج ا ست که دولت شما خمینی هندی زاده راپرورش داد وراهی ایران کرد کشتارهای اول انقلاب تا ترورهای داخلی وخارجی واینهمه نیروی سپاه پاسداران وبسیج وتاسپاه قدس وساختارحزب الله لبنان و حمایت مستقیم رژیم ازتروریسم وبشاراسد قصاب رژیم جمهوری اسلامی است خودتان اورنده تروریسم اسلامی به ایران ما بودید و لطفا خودتان هم جمعشان کنید بس است دیگراینهمه کشتارها واعدامهای بی رویه درایران مردم ایران ما چه گناهی کردند که اینهمه زخم عزیزان داغدارخودرا بخورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


farah October 4, 2015 01:55 PM

ایران شده جولانگاه روسها و ۳۶ سال است که ایران را غارت کرده اند و با حمایت رژیم جنایتکار اسلامی ضد ایرانی از روسها در جنگ با مخالفان بشر اسد ایران عملا وارد جنگ شده است و اگر مردم ایران دوست که شروع نابودی این رژیم میتواند در دوشنبه ۱۳ مهر باشد شرکت گسترده نکنند ،جنگ دیگری به خواسته پوتین نادان در ان منطقه راه خواهد افتاد که بیشترین ضرر را مردم ایران خواهند خورد و به مراتب ایران ما از سوریه امروز بدتر خواهد شد امیدوارم که مردم میهن دوست ایران معلمان را در دوشنبه تنها نگذراند پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: