آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 مهر ماه 1394 = 04-10 2015

روابط رژیم ایران با اعراب هر روز وخیم تر...

شبکه اسکای نیوز در گزارشی اعلام کرد: روابط رژیم ایران با کشورهای عربی بشدت تیره شده است و هر روز وخیم تر می شود.

به گفته این منبع، رژیم ایران از زمان سرنگونی حکومت شاه تاکنون سیاست صدور انقلاب را کنار نگذاشته است و برای عملی کردن طمع ورزی های توسعه طلبانه اش تلاش می کند. رژیم ایران پس از ناکامی در بسیج کردن امت های عربی با شعارهای انقلابی خود، به برجسته کردن مسایل طایفه ای متوسل شد. رژیم ایران به موفقیت موقتی دست پیدا کرد و از تسلط بر سه پایتخت عربی ابراز افتخار کرد. اما روند اخیر تحولات نشانه شکست جبهه جمهوری اسلامی از جمله در یمن، سوریه و عراق است.

این منبع افزود: دولت یمن تصمیم نهایی خود را اتخاذ و قطع روابط با رژیم ایران را اعلام کرد. دولت یمن رژیم تهران را به کمک تسلیحاتی به حوثی ها برای اجرای الگوی ولایت فقیه در صنعا متهم می کند. دولت بحرین هم از دخالت رژیم ایران ناراضی است و پس از کشف آخرین توطئه تروریستی بطور رسمی از رژیم تهران به سازمان ملل شکایت کرد.

این مسئله در مورد کویت هم صادق است و این کشور هم گروه های وابسته به رژیم ایران را به تلاش برای برنامه ریزی عملیات تروریستی متهم کرد. رژژیم تهران هیچ فرصتی را برای دخالت در امور کشورهای عربی از دست نمی دهد و حتی مناسک حج هم از این مسئله مستثنی نیست. عربستان با قاطعیت با این سیاست رژیم ایران مخالفت کرد.

این منبع افزود: تقریبا هیچ کشور عربی نیست که مشکلی با رژیم تهران نداشته باشد. حتی در سه کشوری هم که رژیم تهران به تسلط بر آنها افتخار می کند، اوضاع بر خلاف میل آنهاست. عراقیها علیه فساد دولتی مورد حمایت رژیم ایران تظاهرات کردند و مخالفان سوری هم پنج سال است با آنچه اشغالگری رژیم ایران در سوریه می خوانند، مقابله می کنند. لبنان هم بیش از یکسال است که رئیس جمهور ندارد. مقامات لبنانی متحدان رژیم ایران را به کارشکنی در برگزاری انتخابات متهم می کنند، زیرا می ترسند مخالف آنها به کرسی ریاست جمهوری برسد.

این منبع در پایان گفت: روابط رژیم ایران و اعراب به علت اصرار تهران بر دخالت منفی در امور کشورهای همسایه به شدت وخیم شده است.

روزنامه‌ های چاپ عربستان سعودی نیز با هشدار به رژیم تهران نوشتند: اقدام بحرین برای اخراج کاردار رژیم ایران به این معناست که ابعاد دخالت های تهران در کشورهای عربی غیرقابل تحمل شده است.



mashayekhi October 4, 2015 11:58 AM

حکومت ایران از همان اول سالهای انقلاب شروع کرد به دخالت در امور کشورهای همسایه دلیل جنگ با عراق هم همین بود و خمینی دجال بعد از سالها که در نجف مفت خوری میکرد میخواست که عراق را هم مثل ایران کند !
به هر حال اینکه به درک رفت، حال این بی شرف که جای خمینی نشسته با سپاه و لشکرکشی دار کشورهای عربی سرو صدا بپا میکند ! زیرا این بی شرف برای زیستن احتیاج بی این چیزها دارد ،
تاسف از این است که کشورهای اروپای به همه این چیزها توجه دارند ،ولی با وجود این با آنها سر یک میز مینشیند و با این بی شرفها که دستشان بی خون ملت ایران آغشته است قرارداد میبندند ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa October 4, 2015 12:03 PM

تاریخ مصرف امپراطوری سیدعلی خامنه ای در خاورمیانه بسته خواهد شد
مردم کشورهای عراق وویمن وسوریه ولبنان وبخصوص باراه انداختن تظاهراتشان ازسال پیش تاکنون بخوبی پی به اهداف پلید رژیم ج ا برده اند
مردم دیگر بیدارشدند همین موج اخیراوارگان سوری با تمام کشته هائی که داد به اروپا نشان نبودن امنیت وازادی درکشورشان است
بامید سرنگونی رژیم دیکتاتورمطلق سیدعلی خامنه ای

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: