آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 مهر ماه 1394 = 04-10 2015

سوریه؛ احتمال درگیری تمام عیار بین المللی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از دمشق، یکی از مخالفان داخلی رژیم اسد امروز پس از انتقاد از حملات هوایی روسیه در سوریه بازداشت شد.

منذر مخدوم عضو کمیته اجرایی و رئیس دفتر مطبوعاتی کمیته هماهنگی برای تغییرات ملی و دموکراتیک یکی از گروه های مخالفان داخلی سوریه است.

این گروه مخالف در بیانیه ای اعلام کرد: منذر مخدوم در چارچوب رویه یک رژیم مستبد و فساد که آزادی های سیاسی را سرکوب می کند روز یکشنبه در ایست بازرسی امنیتی قطیفه نزدیک دمشق دستگیر شد.

این مخالف رژیم اسد در صفحه خود در فیسبوک از حملات روسیه در سوریه انتقاد کرد و نوشت: حل و فصل بحران سوریه همان طوری که برخی رویای آن را می بینند قریب الوقوع نیست و مداخله روسیه مناقشه را پیچیده تر می کند

وی نوشت: حضور نظامی روسیه به عنوان آهن ربا برای شبه نظامیانی خواهد بود که می خواهند با حکومت دمشق بجنگند.

این در حالیست که بشار اسد امروز در گفتگو با تلویزیون جمهوری اسلامی گفته: روسیه و متحدان آن باید پیروز شوند وگرنه منطقه نابود خواهد شد.


احتمال درگیری تمام عیار بین المللی

همزمان روزنامه اسرائیلی جروزالم پست نوشت: اوضاع سوریه در آستانه بد و بدتر شدن است. بسیاری از افراد با خشم می گویند که این اوضاع، نتیجه سستی و عقب نشینی دولت آمریکا است که ابعاد منطقه ای آن به سرعت در حال جهانی شدن است.

این منبع نوشت: مداخلات نظامی روسیه و رژیم ایران در سوریه، جنگ را در این کشور در آستانه تبدیل به یک درگیری تمام عیار بین المللی قرار داده است.





سام October 4, 2015 06:33 PM

با درود: شوربختانه با انتخاب نادرست اوبامای دمکرات و دولتمردان بیکفایتش بعنوان سکاندار کاخ سفید در واشنگتن از بدو رویکار آمدن آنها ما همواره شاهد واکنشهای غیر عقلانی و خطر ساز از سوی اوباما وحزب حاکم (دمکراتها) بوده ایم برای مثال همکاری و حتی مشارکت دولت اوباما با تروریستهای بین المللی چون حاکمان جنایتکار تهران و داعش همچنین سستی در برابر دیکنانورهایی چون پوتین اشغال بموقع و حساب شده جزیره استراتژیکی کریمه متعلق به اوکراین توسط روسها و اکنون هم دخالت مستقیم پوتین در سوریه به هدف سرکوب نیروهای مردمی آن کشور خطر یک جنگ دیگر بزرگ حانمانسوز حتی جهانی را بدنبال خواهد داشت پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش October 4, 2015 11:17 PM

بالاخره بحران سوریه تمام خواهد شد و بازنده اصلی آن هم حکومت ایران است شکست در سوریه برای رژیم ایران عوارض بسیار سنگین و سختی دارد که ملایان با تمام وجود می خواهند از آن جلو گیری کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: