آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 مهر ماه 1394 = 05-10 2015

تهدید موشکی سپاه علیه پایگاههای آمریکا در منطقه

سپاه نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود پایگاه‌های آمریکایی در منطقه گفت: هیچ محدودیت موشکی برای خود قائل نیستیم.

سردار امیر علی حاجی زاده با اشاره به اوضاع منطقه اظهار داشت: سوریه همواره به عنوان یکی از محورهای مقاومت در کنار جمهوری اسلامی بوده و هزینه‌هایی را که امروز می‌پردازد به دلیل پایبندی به اصول و رد زیاده‌خواهی‌ها و خواسته‌های نامشروع نظام سلطه و استکبار جهانی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه تهدیدات دشمنان را در هر سطحی جدی می‌گیریم و حواسمان کاملا جمع است اظهار داشت: بخشی از تهدیدات امریکایی ها برای خشنودی صهیونیستها بوده، بخشی نیز مصرف داخلی دارد، اما آنچه مهم است اینکه آنها از توانمندی و قدرت بازدارندگی ما آگاه و به آن اذعان دارند؛ نیازی به افزایش برد موشکها احساس نمی‌کنیم و اهداف آمریکاليی کاملا در برد موشکهای ما قرار دارند.



اردلان October 5, 2015 10:58 AM

بیشین سر جات گنده تر از دهنت حرف میزنی موفنگی این حرفهای پامنقلی رو برو برای حاج مجتبی خامنه ای بنگی بزن رفیق عزیز و شفیقت تو باغ کردان کرج فکر کردی ما نمیدونیم گروهی با هم چه جوری پولای بانک مرکزی رو با هم زدین بردین انگلیس و امارات و aمالزی نزار بگم برو گمشو امیر قاچاقچی اینا که شما دارید موش هم نیستن تا برسه موشک شما حریف چهارتا دختر بقول خودتون بدحجاب تو خیابونای تهران وکرج و اصفهان و شیراز نشدید میخواهید برید پایگاهاهی امریکارو بزنید خودتی برو بینیم بزار باد بیاد زررررشک نمیذارن اعصابمون سر جاش باشه شیطونه میگه ها ! شما به بزرگی خودتون ببخشید این آشغال کله ها حرف مفت زیاد میزنن دیگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Someone October 5, 2015 01:59 PM

۸ سال جنگ با عراقی که کلن به اندازه خوزستان است بدون هیچ پیشروی این چرتو پرتها مخاطب های خودشو تو ایران داره خوب اینا ملت رو با این گنده گوییها سر کار گذاشتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: