آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 14 مهر ماه 1394 = 06-10 2015

سی ان ان: قمار پوتین در سوریه / قایق شکسته

سی ان ان در گزارشی، اقدام نظامی روسیه را در سوریه برای ولادیمیرپوتین رئیس جمهور روسیه به بازی قمار تشبیه کرد و گفت: این اقدام محبوبیت وی را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

خبرنگار سی ان ان گفت: بر خلاف درگیری در اوکراین که سال گذشته آغاز شد و از حمایت بسیار بالایی برخوردار بود مردم روسیه کمتر احساسی نسبت به سوریه دارند. مردم روسیه نگران آن هستند که روسیه ناخواسته وارد جنگ داخلی سوریه شود.

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد فقط 14 درصد از مردم روسیه از حمله هوایی روسیه در سوریه حمایت می کنند و 69 درصد با این اقدام مخالفند.


پوتین در قایقی است که در حال غرق شدن است

وزیر دفاع آمریکا، روسیه را مقصر ریختن بنزین به آتش در سوریه دانست

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری افه، رئیس پنتاگون این بیانات را در مرکز عالی مطالعات دفاع ملی اسپانیا اظهار کرد.

اشتون کارتر در صحبت های خود در مورد سوریه خاطرنشان ساخت که موضع روسیه 'متناقض' است و اعلام داشت که 'پوتین' در قایقی حرکت می کند که در حال غرق شدن است .

وی همچنین به روسیه هشدار داد که رژیم 'بشار اسد' نمی تواند ادامه یابد و شکست داعش فقط از طریق گذار سیاسی امکان پذیر است .

روزنامه واشنگتن تایمز امروز نوشت: پوتین با بهره گیری از انفعال دولت آمریکا و متحدان غربی اش تلاش می کند روسیه را قدرتمند تر از آنچه هست نشان دهد. چون جز پوتین و حلقه کوچکی از حامیان قدرتمند او در مسکو، همگان معتقدند اقتصاد روسیه زیر بار سنگین فشار تحریم های اقتصادی غربی و بهای پایین نفت تلوتلو می خورد.



omid October 6, 2015 09:13 AM

بهترین فرصت برای پوتین تا زمانی ست که حسین اوباما سرکار و اروپا در گیر پناهندها هستند و هرکاری که میخواهد با حمایت و منابع مالی ایران به تاراج رفته میکند و دنیا تماشاچی ست سوریها جز ترک وطن کاری از دستشان برنمیادروسها فقط زبان زور را میفهمند مماشات و قطنامه همان نتیجه اکراین میدهد


گزارش یا اعتراض به این نظر


homa October 6, 2015 10:25 AM

قدرت نمائی وحرص و طمع خصلت دیکتاتورهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


منوچهر October 6, 2015 10:41 AM

تا آمریکا دیگه شاه برداری و خمینی آوری نکنه
با آرزوی بمب های اتمی روسی رو سر آمریکا
آه که آرزومه
جاوید شاه

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa October 6, 2015 03:33 PM

منوچهرجان امریکا خمینی را راهی ایران کرد اما پوتین ایرانمان راچپاول کرد الهی بمب برسرهردوشان هم امریکا وهم روسیه ریخته شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو October 6, 2015 04:27 PM

برای پوتین بهترین و سوپر بهترین موقعیت پول دار شدن بوجود امده که با دادن خدمات نظامی به اخوندها در سوریه و هزینه ان به پول های میلیاردها دلاری اخوندها و امت روضه پرست و بنده اخوند شدگان دستیابی داشته باشه! کدام باتلاق سوریه؟ سوریه بهترین محل درامد روس ها شده! قشون داعش تولید کننده ترس و بهترین دوشنده عرب هاو تولید کننده درامدهای کلان برای غربی هاست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: