آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 14 مهر ماه 1394 = 06-10 2015

تعداد باجناق های ناطق نوری در دولت کم نشد

به گزارش صراط نیوز، جلسه استیضاح عباس آخوندی وزیر راه امروز برگزار شد و در نهایت ابقای او، باعث شد تا از تعداد باجناق های علی اکبر ناطق نوری در کابینه روحانی کم نشود. آخوندی و شهیدی، رییس بنیاد شهید هر دو باجناق ناطق نوری هستند.

حسن روحانی ترجیح داده بود تا در این جلسه شرکت نکند و به جای خود، اسحاق جهانگیری معاون اولش را به مجلس بفرستد. معاون اولی که ماجرای ویلای او به جلسه استیضاح آخوندی هم راه یافت.

کوچک زاده در جریان موافقت خود با استیضاح گفته بود که وزارت راه برای مسکن مهر پول ندارد اما برای آسفالت مسیر ویلای جهانگیری بودجه دارد. به گفته او، ویلای جهانگیری در اطراف هشتگرد قرار دارد. او در نطق خود گفت: آقای آخوندی! روزی به هشتگرد رفتم و مردم می‌گفتند فضای بین بلوک‌ها صدمتری است و با آقای آخوندی بگویید آنها را آسفالت کنید البته من در آنجا از شما دفاع کردم بودجه نیست اما یک نفر دست مرا گرفت که در همان نزدیکی هشتگرد برد به منطقه‌ای به نام کوشک زر، آنگاه گفت چطور از ابتدای روستای کوشک زر ویلای آقای جهانگیری قابل آسفالت کردن است، اگر بودجه نیست چرا برای آسفالت کردن مسیر ویلای فلان وزیر و فلان معاون رئیس‌جمهور در روستای ییلاقی‌شان تا دم روستا بودجه هست.

به جز ویلای جهانگیری، ماجرای پیامک مشکوک و عجیب منتسب به وزیر نفت به برخی استیضاح کنندگان آخوندی نیز از حواشی این جلسه بود. هرچند که یک رسانه حامی دولت این پیامک را از قول "یک منبع آگاه" تکذیب کرد، اما هیچ منبع رسمی و مشخص دیگری در وزارت نفت به آن واکنش نشان نداده است.

بر این اساس، بیژن زنگنه وزیر نفت برای برخی نمایندگان موافق استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی، پیامکی فرستاده بود که محتوای آن به شرح زیر است: "شنیده شده که جنابعالی موافق استیضاح دکتر آخوندی هستید، البته بنده در اصل خبر تردید دارم. توقع است با استیضاح ایشان همرانی نکنید و در عوض تلاش خواهد شد تا انتظارات و ایرادات جنابعالی تامین گردد."



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: