آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 مهر ماه 1394 = 07-10 2015

دخترکی 10ساله که فرزندانش را اجاره‌ می‌دهد

به گزارش ايسنا، عضو شوراي اسلامي‌شهر تهران در سومين جلسه شوراي عالي ساماندهي کودکان کار و خيابان که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي برگزار شد، با بيان اينکه حال کودکان کشور خوب نيست و براي ساماندهي کودکان کار و خيابان کم کار کرده‌ايم گفت: شايد سياست گذاري‌هاي اجتماعي ما در بعد کلان به درستي و شفافيت انجام نشده است و اين مسئله باعث مي‌شود نتوانيم برنامه‌هاي جامعي داشته باشيم.

فاطمه دانشور با بيان اينکه در حوزه پيشگيري هم بسيار کم کار شده است، اظهار کرد: دختر 10 ساله‌اي را مي‌شناختم که دو کودک به دنيا آورده بود که آنها را اجاره مي‌داد. اين که يک کودک 10 ساله دو کودک به دنيا آورده است جاي تاسف و تامل بسياري دارد. او عنوان مي‌کرد چون پدرش به زندان افتاده و مادرش از عهده مخارج برنيامده و به گرفتاري‌هايي دچار شده است کارش به اينجا رسيده پس چرا از خانواده مردي که به زندان مي‌افتد حمايت نمي‌شود؟

وي ادامه داد: متاسفانه هر روز شاهد تولد کودکان بي‌هويت هستيم که اين آمار بيشتر مي‌شود و براي آن راهکاري نداريم.

دانشور در پايان به مغايرت آمار ثبت احوال در زمينه کودکان اشاره و عنوان کرد: آماري که ثبت احوال از کودکان متولد شده ارائه مي‌دهد با آمار کودکان واقعي که متولد مي‌شوند تفاوت دارد و گرفتاري‌هاي ما بيشتر مربوط به کودکان بي‌هويت است.



نسل بیدار October 7, 2015 06:55 PM

مسئولیت این جنایات غیر انسانی‌ که گریبان کشور ما را گرفته بر شانه کدامین است؟ بر شانه آنهائی که در از زمان فریاد زدند مرگ بر شاه و حالا پنهان شده‌اند و به روی خود نمی‌‌آورند که خیانت آنها به این ملت چه دستاورد‌های فاجعه باری ببار آورد؟ یا این مسئولیت با نسلی است که در آن زمان نبود اما امروز این فجایع در برابر چشمانش روی می‌‌دهد ولی‌ این نسل به روی مبارکش نمی‌‌آورد که آخوند‌ها چه بر سر کشور ما می‌‌آورند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار October 7, 2015 07:12 PM

یک زمان به ایرانی‌ بودن خود افتخار می‌‌کردم - اما سی‌ و هفت سال است که مات و مبهوت مانده‌ام که ما ایرانیان چگونه به چنین سطح پایین ی از انسانیت سقوط کرده ایم؟ و چگونه با وجدانی آسوده و بی‌ تفاوت از کنار همه این فجایعی که رژیم بر سر ایران و ایرانی‌ می‌‌آورد عبور می‌‌کنیم؟

دموکراسی و حکومت مردم بر مردم پیشکش ما - آن چیزی که ما ایرانیان قبل از هر چیز به آن نیاز داریم بازگشت به اصول انسانی‌ و انسانیت و غیرت و بازگشت به وجدان‌های بیدار است

هیچ نقشی‌ در فاجعه پنجاه و هفت نداشتم اما در برابر نیاکانم شرمنده هستم شرمنده از اینکه تمام زحمات آنها در برابر چشمان من ایرانی‌ بر باد رفت و این رژیم هنوز بر سر کار است در برابر دختران ده ساله باردار ایرانی‌ شرمنده هستم زیرا من ایرانی‌ اجازه دادم که در برابر چشمان من به آینده آنها تجاوز شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: