آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 مهر ماه 1394 = 07-10 2015

پدیده بدحجابی از مرز خود عبور کرده است

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: متاسفانه امروزه پدیده بدحجابی از مرز خود عبور کرده است و به جاهایی کشیده شده که انسان مسلمان از دیدن برخی افراد، شرم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: تقویت نیروهای انتظامی خود یک معروف است که این هفته فرصتی برای تحقق این مسئله است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: متاسفانه امروزه پدیده بدحجابی از مرز خودش عبور کرده است و به جاهایی کشیده شده است که انسان مسلمان از دیدن برخی افراد، شرم می‌کند.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: برخی مسئولان تصور می‌کنند هنوز در کشور هیچ اتفاقی نیفتاده است در صورتی که اوایل دهه هفتاد، مقام معظم رهبری، بحث شبیخون و تهاجم فرهنگی را به مسئولان و ملت هشدار دادند.

وی گفت: ما به دنبال کارهای سلبیک آنچنانی نیستیم که جامعه به تنش کشیده شود، اما اگر وظیفه خود را هم به درستی انجام ندهیم، جامعه به سمت وضعیت اسفناک‌تری پیش خواهد رفت.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآوری کرد: بیش از 300 مغازه شناسایی شده است که آقایان متولی فروش لباس‌های زیر زنانه هستند و این مغایر با دستورات جامعه اسلامی است.

الله‌مرادی همچنین نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی و آموزشگاه‌های آزاد زبان‌های خارجی را خواستار شد و افزود: براساس گزارشاتی موثق، در برخی از آموزشگاه‌ها، کلاس‌های رقص برگزار می‌شود و این نیاز به نظارت بیشتر دارد تا فرزندان ما را از مسیر اصلی اسلام و انقلاب منحرف نسازند.

وی اضافه کرد: برخورد شدید هم با افرادی که گاها اقدام به حمل سلاح سرد و قمه کرده و افرادی را تهدیدی می‌کنند، لازم است و باید به نحوی اقدام کرد که این افراد جرأت چنین کاری را در جامعه به خود ندهند.

الله‌مرادی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از جرم در تمامی شهرستان‌های استان توسط این معاونت خبر داد و افزود: برخی دستگاه‌های استان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کارهای قابل توجهی انجام داده‌اند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان به برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هفت همایش بزرگ با هدف ترویج و نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در استان برگزار می‌شود.



اردلان October 7, 2015 02:09 PM

الاه مرادی برو گمشو نکبت، خودتی فکر کردی ما نمیدونیم تو با کلک میخوای با راه اندازی همایش یا نمایش یک پول حسابی به جیب بزنی وگر نه همه میدونند این مسخره بازیهای انتر و منتری دیگه شده باد هوا که از دهن تو و یک مشت موجود کثیف حکومتی بادمجون دور قابچین برا چی بیرون میاد ! بیبین الاه مراد تو اگه راست میگی برو جلوی خانواده خوتو و بقیه برادرای قاچاقچی تون بگیر مگه تا حالا چه غلطی تونستید بکنید حالا چندبار تونستید تو صورت چهارتا دختر طفل معصوم هم اسید بپاشید و کورشون کنید اونم مطمئن باش کار هرکی بوده تو دام مردم میفته و باید تاوونشو بده حالا اگه راست میگی بیا و ببین از اول خیابون تاج (ستار خان) تا شهر زیبا و شهرک غرب و سرتاسر خیابون پهلوی و گوهردشت کرج وشیراز و بقیه جاهای دیگه در اختیار زناست بیا ببین تا چشمات کور بشن برو گمشو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: