آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 مهر ماه 1394 = 07-10 2015

بازگرداندن ارژنگ داودی با برانکارد به زندان

خبرگزاری هرانا – روز گذشته ارژنگ داودی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام در زندان رجائی شهر بدون انجام مراحل درمانی و با برانکارد به زندان بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزای هرانا، ارگان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ارژنگ داودی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام در زندان رجائی شهر که روز دوشنبه سیزدهم مهرماه بعلت بیهوشی ناگهانی به خارج از زندان اعزام شده بود، روز گذشته بدون طی مراحل درمان و با برانکارد به محل حبس خود در زندان رجائی شهر بازگردانده شد.

بنا بر همین گزارش دردهای بدنی این زندانی سیاسی همچنان ادامه دارد و بدون کمک و یاری دیگران قادر به حرکت نیست.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که پزشکان به این زندانی سیاسی محکوم به اعدام گفته اند که دردهای او ناشی از بیماری سنگ کلیه است و او باید بستری شود، اما به دلیل آنچه بدهکاری زندان به بیمارستان امام خمینی خوانده شده و علیرغم وضعیت جسمی این زندانی سیاسی، او در این بیمارستان بستری نشده است.

ارژنگ داوودی زندانی سیاسی سالخورده که محکومیت ۱۰ ساله اول خود را به پایان رسانده، طی تحمل دوران محکومیت در احکام دیگری به ۲۰ سال و ۸ ماه زندان و سپس توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج به اتهام «عضویت و هواداری و فعالیت موثر در پیشبرد اهداف گروهک منافقین (مجاهدین خلق) در زندان» به اعدام محکوم شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: