آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 مهر ماه 1394 = 09-10 2015

پنتاگون: شواهد سقوط موشک‌های روسی در ایران

به گزارش رادیو آلمان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزیر دفاع آمریکا امروز در کنفرانس مطبوعاتی در لندن تایید کرد که چهار فروند از موشک‌های کروز روسی در ایران سقوط کرده‌اند.

اشتون کارتر که همراه با مایکل فالون، وزیر دفاع انگلیس در این کنفرانس خبری حضور داشت، گفت، شواهدی در دست است که نشان می‌دهند تعدادی از موشک‌های‌ روسی در خاک ایران فرود آمده‌اند.

آسوشیتدپرس نوشته است گفته‌های اشتون نخستین اظهار نظر یک مقام رسمی آمریکا درباره گزارش‌های مربوط به سقوط چهار فروند موشک کروز روسی در خاک ایران است.

کنوانسیون امنیتی خزر استفاده نظامی از این دریا را ممنوع میکند. اما این اصل بنیادین از طرف روسیه زیر پاگذاشته شده است.

وزارت دفاع روسیه خبر سقوط موشکها در ایران را تکذیب کرده و یک منبع رژیم ایران هم آن را بخشی از جنگ روانی علیه روسیه خوانده است. اما در همین حال خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا) از سقوط یک شیء پرنده در اطراف تکاب در استان آذربایجان غربی خبر داده است.

فرماندار شهرستان تکاب در این باره گفته: ماهیت و علت سقوط شیء پرنده ناشناس در نزدیکی روستای قزقاپان تکاب هنوز معلوم نیست، ولی قطعاتی از لاشه آن در محل سقوط موجود است.

ایرنا نوشت: به گفته منابع محلی، یک شیء پرنده ناشناس در نزدیکی روستای قزقاپان در ۳۵ کیلومتری شهر تکاب سقوط کرد و پس از سقوط قسمت هایی از آن منفجر شد. بر اثر شدت انفجار این شیء پرنده شیشه پنجره های چند واحد مسکونی این روستا شکسته است.

موشک های روسی برای اینکه از خاک ترکیه عبور نکنند، ناچار بودند از شمال غرب ایران و مرزهای شمالی عراق بگذرند.




homa October 8, 2015 09:04 PM

حالا فردا مداحان رژیم سر میدن کار کار امریکاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar October 8, 2015 09:55 PM

روسیه خدای تکنولوژی
ماشین مسکویچ که زمانی من داشتم
یک کمی سربالایی باید هولش میدادی
بقیه موشکها اگر به سوریه رسیده شاید خورده به کاخ بشار اسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud October 9, 2015 03:25 PM

چه خوب میشه اگه چند تا از این کروز روسی به میدان پاستور اصابت کنن چه شود بهتری هدیه پوتین برای ملت ایران من فکر میکن این سردار قاتل بر اثر بمباران برادارن روسی به درک واصل شدن

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر October 9, 2015 05:17 PM

بنا به گزارشهای موثق این چهار موشک یکی در نزدیکی تکاب یکی در تالش گیلان یکی در اطراف سقز کردستان و دیگری در اطراف آستارا سقوط کرده اند تقریبا در یک مسیر و تمامی در ساعات اولیه ی صبح بین پنج تا شش صبح که دقیقا در زمان و مسیر شلیک موشکهای کروز روسی است هیچ جای شک و تردیدی هم نیست نکته ی جالب آنکه اگر تلفاتی می داشت یا حکومت ذلیل روسیه پنهانش می کرد یا که به گردن مخالفین یا شاید هم به گردن امریکا می انداخت و شاید حتی خامنه ای هفت روزعزای عمومی هم اعلام می کرد در واقع گردن کشی و قدرت نمایی روسیه باز هم مثل همیشه برایش گران تمام شد و آشغالهای ساخت خودش مثل تف سربالا برای عمل کردند شاید حتی اگر ذره ای فکر صادرات این موشک در سر روسها بود با این گندکاری امروز برایشان فقط یک حسرت باشد روسیه توان رزمی بالایی ندارد و در سوریه زیاد دوام نمی آورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان October 9, 2015 07:49 PM

روسها از ترس حمله مردم عصبانی امروز دومرتبه تیر باراشونو سر پشت بوم سفارت خونه هاشونو کار گذاشتن یعنی هم سفارت زمستونی در خیابون حافظ و سفارت تابستونیشون در الهیه شمیران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: