آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 مهر ماه 1394 = 11-10 2015

جان باختن یکی از قربانیان اسیدپاشی کهنوج

يكي از دو قرباني حادثه اسيدپاشي كهنوج كه مرداد امسال هدف قرارگرفتند به دليل شدت سوختگي جان خود را از دست داد.

به گزارش اعتماد، با مرگ او حكم جلب سه مظنون به اسيدپاشي صادر شد. يدالله موحد، رييس كل دادگستري استان كرمان گفت: متوفي نزديك به پنج روز پيش بر اثر شدت سوختگي و جراحت‌هاي ناشي از اسيدپاشي درگذشت كه با فوت او ماهيت پرونده تغيير كرده و حكم جلب سه مظنون حادثه صادر شده است. شامگاه ٢١ مرداد امسال صاحب يك مغازه لوازم يدكي همراه شاگردش در كهنوج كرمان به دليل آنچه اختلافات شخصي اعلام شده است هدف اسيدپاشي قرار گرفت.

مسعود معاذالهي، دادستان كهنوج روز بعد از حادثه گفت عاملان اسيدپاشي دو نفر بودند كه چهره خود را با نقاب پوشانده بودند. به گفته او سه نفر در اين پرونده بازداشت شدند كه دو نفر از آنان محرك اين اقدام بودند اما اين اسيدپاشي از سوي آنان صورت نگرفته و درباره عامل بودن يا نبودن فرد سوم، پيگيري‌ها در دست اقدام است.

همچنين دو نفر از دستگير‌شدگان كاسبان صنف لوازم يدكي‌اند و نفر سوم يكي از آشنايان آنان است كه از قبل دو قرباني را تهديد به اسيدپاشي كرده بودند. قرباني ديگر اين پرونده ٣١ ساله است كه اسيد افزون بر آسيب‌رساني به اندام‌ها در چشم وي ريخته شده و البته هنوز به نابينايي وي منجر نشده است اما پيش‌بيني مي‌شود نابينا شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: