آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 مهر ماه 1394 = 11-10 2015

چون زن دايی گردنبند داشت، جانش را گرفتم

بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب تربت حيدريه از شناسايي و دستگيري قاتلان پيرزن 78 ساله اي در روستاي صومعه تربت حيدريه خبر داد.

به گزارش جام نیوز، قاضي جواد اميري در گفت و گو با خراسان با اعلام اين خبر گفت: به دنبال اعلام قتل مرحومه صديقه عبدا... پور در داخل منزلش، تحقيقات براي شناسايي قاتلان آغاز شد.

وي افزود: از آنجا که هيچ گونه آثار تخريب براي ورود به داخل منزل از سوي قاتل يا قاتلان، مشاهده نشد، تحقيقات ابتدا از بستگان مقتوله شروع شد و فرد معتادي به نام حسين محمد زاده 35 ساله ( پسر خواهر شوهر مقتوله) در مظان اتهام قرار گرفت که در بازجويي لب به اعتراف گشود وگفت: چون همسر دايي ام النگو و گردنبند داشت و تنها در خانه اش زندگي مي کرد وسوسه شدم و با دوستم علي رستمي حدود يک و نيم شب پنج شنبه 12 مهر زنگ در منزل وي را به صدا در آورديم و خودم را معرفي کردم که در را باز کرد و ما وارد منزل شديم سپس دست و پاي وي را بستيم پس از آن طلا هايش را از دست و گردنش خارج کرديم و به يک توزيع کننده مواد فروختيم و در قبال آن از وي هروئين گرفتيم.

بازپرس اميري اضافه کرد: جسد مرحومه به پزشکي قانوني استان منتقل شد. وي خاطر نشان کرد: خريدار مواد تحت تعقيب است و از منزل علي رستمي مقدار 7 گرم هروئين کشف و ضبط شد. بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب تربت حيدريه افزود: متهمان با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: