آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 مهر ماه 1394 = 12-10 2015

سوریه؛ خط قرمز رژیم ایران و موضع غرب

علی‌اکبر ولایتی، مشاور ارشد خامنه ای گفته: بشار اسد خط قرمز جمهوری اسلامی است و حضور روسیه در سوریه هم راهبردی است.

به گزارش دیگربان، ولاینی اضافه کرده: جمهوری اسلامی در جلوگیری از فروپاشی حکومت سوریه نقش اساسی داشته است.

وی افزود: همان‌طور که از بیش از چهار سال قبل جمهوری اسلامی از بشار اسد حمایت کرده است حالا هم با‌‌ همان قدرت حمایت می‌کند.

این در حالیست که نخست وزیر انگلیس گفته: ادامه درگیریها در سوریه و حمایت از بشار اسد، به نفع کسانی که از او حمایت می کنند از جمله رژیم ایران نیست.

دیوید کامرون در مصاحبه با الجزیره گفت: موضع ما این است که بشاراسد و داعش هر دو بايد بروند.

از سوی دیگر مانوئل والس، نخست ‌وزیر فرانسه که هم اکنون در منطقه بسر می برد، در مصاحبه به العربیه گفت: ما در سوریه به دنبال رژیمی بدون اسد هستیم. راه‌ حل سیاسی تنها از این طریق امکان پذیر است.



آرش October 12, 2015 08:37 AM

جمهوري اسلامي و خط قرمز ؟؟؟! !
آنها براي مذاكرات با ١ + ٥ هم خط قرمز تعين كردند ولي كدوم خط قرمز ؟؟؟
آنها حاضر شدند براي ماندنشان همه چيز ايران و ملت بيچاره رو به دول غربي بدهند ، در اينجا هم همينطوره به محض اينكه تهديد به رفتن بشوند اسد رو هم قرباني خواهند كرد تا خودشان بمانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش October 12, 2015 11:39 PM

ولایتی راست می گوید سوریه خط قرمز نظام اسلامی بود که ۲ ماه پیش در کمال خفت و خواری شکست خوردند و بهمین جهت دست به دامن پوتین شدند وهزینه لشکر کشی پوتین را هم از جیب ملت بدبخت ایران پرداختند ولی شکی نیست که پوتین یا به سرنوشت جمهوری اسلامی در سوریه دچار می شود و در نهایست ذلت شکست می خورد و یا کوتاه می آید در هر صورن بازنده اصلی جنگ در سوریه جمهوری اسلامی است و قطعا پس از رسمیت یافتن شکست نظام اسلامی در سوریه اوضاع نظام اسلامی به مراتب خرابتر خواهد شد و نظام اسلامی اعتماد به نفسش را بطور کامل خواهد باخت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: