آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 مهر ماه 1394 = 12-10 2015

برجام؛ عکس پیامک تهدید/صد رحمت به زورگیرها!

پیامک تهدیدآمیزی که به نمایندگان ارسال شده است

به گزارش خبرآنلاین، از میان حاشیه های مختلف بررسی طرح برجام در مجلس در روز یکشنبه، تهدید صالحی مبنی بر دفن او در قلب رآکتور اراک توسط روح الله حسینیان از همه پررنگ تر بود. حالا غلامرضا تاجگردون روایت تازه ای از این تهدید منتشر کرده است.

این نماینده مجلس در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت: شیخ روح الله حسینیان، صالحی را تهدید کرد: تو را بتون می گیریم. تهدیدی که صالحی را عصبانی کرد. از حسینیان سوال کردم چرا این حرف را زدی؟ گفت می خواستم عصبانیش کنم که موفق شدم!

به گزارش ایسنا، عراقچی هم در باره تهدید یک نماینده نسبت به صالحی و تیم مذاکره کننده و ادبیاتی که در شان مجلس نبود گفت: به خدا پناه می‌برم.

علی مطهری هم گفت: مایه تاسف است که تهدید کننده صالحی لباس روحانیت بر تن دارد.

روزنامه اطلاعات هم نوشت: خدا ببخشد کسانی را که به اسم درد دین و انقلاب، به صالحی ناسزا گفتند.

روزنامه جمهوری اسلامی هم نوشت: ادبیاتی را که دیروز در مجلس به کار رفت، زورگیرها هم به کار نمی گیرند.



آرش October 12, 2015 08:44 AM

يه ضرب المثل هست كه ميگه : كسي كه با مادر خود كند با ديگري چه ها كند؟؟؟اين جماعت وحشي خونخوار كه بخود و فرزندانشان رحم نميكنند ميخواهيد به ملت رحم كنند؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


بیوک October 12, 2015 10:11 AM

آقای مطهری مگه لباس ملاها چیه ؟ این لباسو که انگلیسها براشون درست کردند و القابشون هم بدستور انگلیس بتقلید از القاب کلیسا هست /منتهی با عربی/ روحانیت ننگ تاریخ بشریت است وبس ضمنن مگه از آخوندا جنایتکارتر و ملعون تر در طول تاریخ سراغ داری روز حساب نزدیک است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem October 12, 2015 02:14 PM

آقای مطهری اگر ایشان روحانی نبودن تعجب داشت و شرم آور بود این ادبیات خاص آخوندها است و غیر از این آخوند ادبیات دیگری نمیداند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: