آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 مهر ماه 1394 = 12-10 2015

ایران؛ موج ورشکستگی در صنعت خودرو و بیکاری

روزنامه شرق: رکود بازار خودرو کشور کم‌کم نتایج خود را نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که گفته می‌شود ١٠ هزار کارگر قطعه‌ساز تعدیل یا تعلیق شده‌اند. آرش محبی‌نژاد در گفت‌وگو با «تسنیم» با اشاره به اینکه امروز صنعت قطعه‌سازی کشور رو به احتضار است، از افزایش دومینوی تعدیل نیروی انسانی در صنعت قطعه‌سازی کشور خبر داده و همچنین در سخنانی هشدارگونه، تبعات ادامه روند فعلی و احتمال بی‌کاری ٣٠٠ هزار نیروی انسانی در این صنعت را گوشزد کرده است. به هر صورت گویا اولین قربانیان بحران رکود بازار خودرو، کارگران این صنعت باشند.

در گفت‌وگويي که با محمدرضا نجفی‌منش، عضو هیأت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خودرو، داشتیم، از صحت خبر و وضعیت فعلی شرکت‌های قطعه‌ساز پرسیدیم. متأسفانه ایشان هم خبر را تأیید کرد و نسبت به عواقب ادامه این روند هشدار داد.



a October 12, 2015 07:37 PM

موج مفت خورها وآخوند ها مجال رشد صنعت را گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش October 12, 2015 11:44 PM

تمام سیاست هایی که نظام اسلامی در ۳۷ سال گذشته پیاده کرده و خیلی خوب جواب داده در حال حاضر نه تنها جواب نمی دهد بلکه به عکس آن عمل می کند وباعث بدتر شدن اوضاع نظام اسلامی می شود و نظام هم در کمال حماقت همانها را تکرار می کند اگر حکومت به جای لجبازی با مردم همان اول کوتاه می آمد و عقب نشینی می کرد الان صنعت خودرو اسلامی اینقدر افتضاح نبود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: