آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 مهر ماه 1394 = 12-10 2015

احساس خطر خامنه ای از تحولات پیش رو+فیلم

دیگربان: رهبر جمهوری اسلامی گفته «در چارچوب اهداف جنگ نرمِ دشمن، باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست.»

خامنه‌ای این مطلب را در جمع گروهی از مدیران سازمان صدا و سیما بیان کرده و افزوده «تغییر باورهای مردم مهم‌ترین هدف جنگ نرم پیچیده دشمن» علیه جمهوری اسلامی است.

به گفته وی «هدف اصلی از این جنگ نرمِ فکر شده و حساب شده، استحاله جمهوری اسلامی ایران و تغییر باطن و سیرت، با حفظ صورت و ظاهر آن است.»

خامنه‌ای افزوده «مردم ما نسبت به رژیم فاسد و مستبد گذشته باورهایی دارند که در جنگ نرم تلاش بر این است تا این گذشته زشت و پلید و سیاه به گذشته‌ای درخشان و زیبا تغییر یابد.»

وی گفته «آن‌ها {دشمن} می‌خواهند با تغییر باور به گذشته، نتیجه بگیرند که لزومی به وقوع انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن گذشته، وجود نداشته است.»

خامنه‌ای اضافه کرده «آن‌ها می‌خواهند به جوان امروزی القاء کنند که وضع کنونی کشور مایه شرمندگی است و رسیدن به پیشرفت در آینده نیز غیرممکن است.»

به گفته وی «ایجاد باورهای غیرواقعی در جوانان نسبت به جهان بویژه آمریکا و اروپا و ترسیم کشورهایی پیشرفته، راحت، امن و بدون مشکل از آن‌ها را یکی دیگر از اهداف جنگ نرم دشمن» است.

خامنه‌ای در پایان سخنان خود افزوده «هدف اصلی و نهایی جنگ نرم طراحی شده، انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باور‌ها و سست کردن ایمان مردم و بویژه جوانان است.»





www.youtube.com/watch?v=584_ihFoVy4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



mashayekhi October 12, 2015 03:49 PM

خجالت بکش مفت خور حرم زاده ! فساد در این حکومت صد برابر ان زمان هست ، تو با این دین اسلامت کشور و مردم ایران را به نابودی بردی !
خجالت بکش حرم زادهء!
خوب میدانی که بیشتر به ته حکومتت رسیدی !

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو October 12, 2015 04:32 PM

حاج علی خیلی خراب کردی راست میگویند راه برگشت ندارید تا گردان به خون بیگناهان آلوده هستی به نام الله مال ،جان ،ناموسمان را به تاراج دادی
مگر ایرانی نیستی به یزدان که الله یاورت نخواهد بود خروش مردم را از مجلس شروع شده و آرام نمیشود به زودی باید جوبگو باشی احمدی ریس جمهور منتخب در اینترنت همه دزدیش را به گردان تو انداخت حال خود دانی انتحار، دادگاه یا عاقبت قذافی تصمیم باتو است رهبر لوللستان بی ریشه وطن فروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


hamed October 12, 2015 04:34 PM

مثل اينکه آسدعلي چلاق دريافت که ول معطله و بايد به زودي در گوري که خميني دجال براي آخوندها کنده دراز فنگ تشريف بفرمايند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم October 12, 2015 06:29 PM

این جنگ نرم نیست بلکه جبر زمان است که ثا بت کرد اخوند روضه خوان را چه کار به مملکت داری

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: