آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 مهر ماه 1394 = 12-10 2015

سپاه: تهدید عملیات انتحاری علیه ناوهای آمریکا

رادیو آلمان: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌گوید که برای اجرای فرمان رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر "ایجاد رعب در دشمن در جبهه جنوب" برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است. او از آمادگی برای انجام عملیات انتحاری خبر داد.

علیرضا تنگسیری در گفت‌وگوی مفصلی با خبرگزاری فارس، از رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران، ادعا کرد که نیروی دریایی سپاه در تمام کناره‌های خلیج فارس خود را آماده هر درگیری احتمالی با نیروهای آمریکایی کرده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، دوشنبه (۲۰ مهر / ۱۲ اکتبر) گفت: «ما الان به گونه‌ای عمل می‌کنیم که همه جا هستیم و هیچ جا نیستیم یعنی در کل ساحل حضور داریم اما دشمن نمی‌داند که ما کجا هستیم.»

او افزود نیروی دریایی سپاه با اعتقاد به این که "دشمن توانمندی این را دارد که پایگاه‌های ثابت را بزند" به این راه‌کار رسیده که باید تجهیزات خود را مخفی کند.

عملیات انتحاری علیه ناوهای آمریکا

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌گوید برای این منظور تونل‌هایی در سراسر ساحل جنوب ساخته شده که "هم موشک‌ها، هم سلاح‌هایی مثل راکت‌اندازهای متحرک و هم شناورها" در آنها جا می‌شوند.

تنگسیری گفت: «عقل سلیم این را نمی‌گوید که ما فقط توان خود را در خلیج فارس ببینیم. حتما بایستی استراتژی "دست بلند" را کار کنیم که روی آن کار شده و صورت گرفته است.»

یکی از جنبه‌های مهم این استراتژی ضربه‌زدن به منافع آمریکا و متحدانش در نقاط مختلف جهان است که می‌تواند حتا به وسیله عملیات انتحاری انجام شود؛ عملیاتی که آن را شهادت‌طلبانه یا استشهادی نیز می‌خوانند.

این فرمانده ارشد سپاه با تاکید بر این که "اعتقاد ما این است که باید دفاع را مردمی و از توان نیروهای انسانی استفاده کنیم" هشدار داد: «هستند کسانی که با مواد منفجره خود را به ناوهای آمریکایی بزنند.»



Jasem October 13, 2015 01:33 AM

باز این تریاکیها شروع کردن این و اون را از روی نقشه پاک کردن

گزارش یا اعتراض به این نظر


mashayekhi October 13, 2015 09:06 AM

در سوریه این طور که پیداست کارتان پیش نمیره ،حالا دوباره این بی پدر و مادرها ،به فکر آشوب در خلیج فارس مقابل امریکا افتادند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: