آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 مهر ماه 1394 = 13-10 2015

وحشیگری و زدن گاز اشک آور در زمین فوتبال

در پایان دیدار دو تیم پارسه و داماش گیلان بازیکنان دو تیم با یکدیگر کتک‌کاری شدیدی کردند.

به گزارش فارس، در پایان مسابقه داماش گیلان و پارسه که روز دوشنبه در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد بازیکنان دو تیم ابتدا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و سپس این درگیری تبدیل به کتک‌کاری شدید بین بازیکنان دو تیم شد.

مجید جهانپور سرمربی داماش با اشاره به این اتفاق گفت: بازیکنان دو تیم قصد داشتند با یکدیگر دست بدهند که بگومگویی بین آنها پیش آمد و به یکباره دروازه‌بان تیم پارسه مثل یک رزمی‌کار با کفش استوک به گردن بازیکن ما حافظ یعقوبی زد و او را از ناحیه دست و گردن به شدت مجروح کرد.

وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از بازیکنان این تیم با سر به بینی محمد حیدری بازیکن ما کوبید که او هم اکنون از نظر جسمانی شرایط بدی دارد. بعد نیروی انتظامی وارد شد و گاز اشک‌آور زد.



نسل بیدار October 13, 2015 09:44 AM

در باغ وحش بیشتر نظم وجود دارد تا در این مملکت * انقلاب اراذل و اوباش و وحشی‌ها دستاوردی بهتر از این نمی‌‌توانست داشته باشد * آبرو برای ایران و ایرانی‌ نماند * مملکت از دست رفت این ملت فوتبال بازی می‌‌کند - فوتبال برای ملت‌هایی‌ است که دست کم انسانیت ‌اش بر جای مانده باشد * بجای فوتبال بازی کردن کمی‌ به فکر میهن و آینده خودتان باشید * تفو بر تو‌ای چرخ گردان تفو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: