آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 مهر ماه 1394 = 13-10 2015

نماینده ولی فقیه: خطرات پيش روی نظام

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران: خطرات پيش روي نظام براي مردم تشريح شود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نخبگان و پیروان راه حضرت امام خمینی(ره) در عصر حاضر وظیفه دارند خطرات پیش روی نظام جمهوری اسلامی را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی امروز در ششمین روز کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری گفت: باید از اشتباهات خواص در عصرهای نبوی و علوی درس بگیریم و نگذاریم نظام جمهوری اسلامی که پس از قرن ها پرچم علوی را برافراشته، آسیب ببیند.

وی افزود: تا زمانی که حول محوریت ولی فقیه زمانه خود باشیم و به توصیه های دلسوزانه علی زمانه به درستی عمل کنیم، کشتی انقلاب، به سلامت از طوفان های سخت عبور خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سکوت خواص و مطلق نگری آنان در برابر فتنه سال های 78 و 88 را از غفلت ها و اشتباهات خواص برشمرد و گفت: کسانی که در مقابل رهبری می ایستند هر چند در گذشته نفس امام هم به آنها خورده باشد، آیا می توانیم آنان را یار امام بنامیم؟

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی افزود: متأسفانه در این دو فتنه، برخی از خواص مقابل مقام معظم رهبری ایستادند و برخی هم به اشتباه راه میانه را برگزیدند.
وی تصریح کرد: اگر امتی از امام زمانه خود تبعیت نکند از دشمنانش سیلی خواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی افزود: واقعه خونین عاشورا تکرار شدنی است در صورتی که مردم از وقایع عصر علوی عبرت نگیرند و از امام خود تبعیت نکنند.




ستار بهشتی October 13, 2015 08:07 PM

ما منتظر تکرار واقعه عاشورای من دراوردی شما هستیم ما منتظر سیلی دشمن هستیم سیلی دشمن اگه مثل زمان شاه است و دلار ۷۰ ریال ای سیلی ها بر ما فرود آئید سیلی دشمن بهتر از فقر وگرسنگی و تجاوز و زندان و اعتیاد و افسردگی فراگیر برای جامعه و میلیادرها ثروت برای تک تک شما ها است کارتان تمام است تاریخ مصرفتان با گسیل چند صد هزار آوره به غرب بسر آمد آغاتونم فهمیده سوراخ موش اجاره داده میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش October 13, 2015 11:56 PM

لعنت به همه شما شيطان صفتان ،
از كدوم حماسه صحبت ميكني؟؟؟! !
اگر امام حسين ميدانست كه كشته شدنش چه نون و آبي براتون ميسازه هيچوقت پاشم به كربلا نمي گذاشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: