آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 مهر ماه 1394 = 15-10 2015

فیلم؛ شهر موشکی سپاه پاسداران در زیر زمین

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، وزارت خارجه فرانسه امروز اعلام کرد: آزمایش موشکی بالستیک رژیم ایران نقض آشکار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و پیامی نگران کننده برای جامعه بین المللی است.

به گفته این منبع، آزمایش موشکی اخیر نقض قطعنامه 1929 شورای امنیت بشمار می رود که تصریح می ‌کند رژیم تهران نمی ‌تواند در هیچگونه فعالیت مربوط به موشکهای بالستیکی شرکت داشته باشد.

آمریکا نیز پیش تر اعلام کرده بود چشمان خود را در برابر اقدامات بی ثبات کننده رژیم ایران در منطقه نبسته است و همه ابزارهای برخورد با آنها را در دسترس دارد.

اد رویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه‌ ای به کاخ سفید خواستار اقدام فوری واشنگتن علیه آزمایش موشکی رژیم ایران شد.

سی ان ان نیز امروز طی گزارشی از نمایش موشکی رژیم ایران در تونل های زیرزمینی گفت: در نگاه اول این صحنه (فیلم زیر) مانند مجموعه فیلم های جیمز باند است.

تلویزیون رژیم ایران دیروز برای نخستین بار تصاویری از یک پایگاه زیر زمینی پر از انواع موشک، واقع در داخل خاک ایران را پخش کرد. پخش این تصاویر سه روز پس از اعلام آزمایش موفقیت آمیز یک موشک قابل هدایت و کنترل موسوم به عماد صورت می گیرد.

به گفته پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، پایگاهی که در تلویزیون نشان داده شد، در عمق 500 متری زیر زمین قرار گیرد تا دور از دسترس حملات دشمنان احتمالی باشد.

گزارش تلویزیون رژیم: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران که برای نخستین بار فقط به صداوسیما اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاه‌های موشکی در دل کوه را داد اظهارداشت: موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها بر روی پرتابگر (لانچر) سوار، آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است و فقط منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به هشدار آمریکا در مورد آزمایش اخیر موشکی در ایران گفت: در بحث موشکی کوتاه نخواهیم آمد و به آزمایش‌های موشکی ادامه خواهیم داد.

این در حالیست که آمریکا هشدار داده است که موضوع آزمایش موشکی رژیم ایران را به شورای امنیت سازمان ملل می‌برد.

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این پرسش که آیا نمایش موشکی نشان دهنده تنش داخلی در حکومت ایران است، گفت:‌ شاید علت سیاسی وجود داشته باشد. ما قطعا آن را جدی می گیریم. این منطبق با رفتار رژیم ایران است.

وی افزود: این اقدام همزمان با تصویب برجام در مجلس رژیم ایران بود که شاید یک علت سیاسی برای آن وجود داشته باشد. باید فهمید آنها می خواستند با این نمایش موشکی به چه چیزی دست یابند؟

از سوی دیگر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پخش تصاویری که یک تونل زیرزمینی پر از موشک و موشک انداز را در ایران نشان می دهد، گفت: آمریکا چشمان خود را در برابر اقدامات بی ثبات کننده رژیم ایران در منطقه نبسته است و همه ابزارهای برخورد با آنها را در دسترس دارد.





www.youtube.com/watch?v=VUtPIJTyJaM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش October 13, 2015 11:14 PM

چرا آمريكا پرونده روسيه رو به شوراي امنيت نميبرد تا در آنجا كشتار ننگين پوتين خون آشام و كشورش را به راي بگذارد و محكومش كنند؟؟؟! !
آيا باز مانند سال ٥٧ كه شاهنشاه ايران بايد ميرفتند پشت پرده با روس ها توافقي انجام شده؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش October 14, 2015 07:46 PM

خواهى نخواهى آيت الله اوباما، با سپاه متجاوزگر و وحشى اسلامى، درگير خواهد شد و اين درگيرى غافلگيرانه و شديد خواهد بود، چرا كه هر چه حسين اوباما دورى ميكند از برخورد با دوستان خود ولى بالاخره مجبور خواهد شد چون سپاه تصميم دارد نظم جهانى را از هم بپاشاند، و هرچه حسين آقا دير بجنبد، دودش مطمئنا به چشم خود و ملتش خواهد رفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir October 15, 2015 02:30 AM

با توهم و تخیل بازی خطرناکی آغاز کرده ای هنرمندان یا خالی
بندان شیعه این انگل های جامعه ایران و بشریت بخوبی قادرند
با مقوا هم امام بسازند هم تونل با موشکش چند روز اخیر سر سردارنت بر باد شد با یک فشنگ الحق که دوران طلبگی خیلی
شیطنت میکردی کپه مرگت بنه آرام باش

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان October 15, 2015 07:43 AM

آقاجون این نمایش زیر سر حزب دمکرات آمریکاست اوباما با خود مجموعه رژیم کثافت جمهوری اسلامی همه نوکرای حلقه بگوش دمکراتا هستند اعدام زندانیای بیگناه نمایش این آهن قراضه های بی مصرف که روسها بهشون فروختن بعد هم اینا در زیر زمین به نام موشکهای قاره پیما که فقط برای ترسوندن مردم ایران علم کردن وگر نه بقول پدر خدا بیامرز من اینا موش هم نیستن تا برسه موشک مردم باید به این حرفای پا منقلی چهارتا پاسدار تریاکی قاچاقچی گوش ندند باید دیگه یواش یواش بلند بشیم بریزیم تو خیابونا ! ! ! اینا آخوندند مگه نشنیدید اینا خالیبندند دوی علی گلابی برداشتند باور نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa October 15, 2015 10:17 AM

وای خدای من ایران زیر موشکهای دوربرد ومهمات خوابیده اینهم جواب سپاه به توافق هسته ای اوباما و موافقت مجلس وشورای نگهبان

گزارش یا اعتراض به این نظر


ستار بهشتی October 15, 2015 10:20 AM

توجه توجه/ هیچ شهر موشکی در کار نیست من احتمال میدم این یک تونل در حال ساخت برای یکی از جادها باشه که هنوز افتتاح نشده و این حقه بازهای تاریخ دارن دروغ بخورد همه میدن مثل جنگنده قاطر 111 شون که ماکت بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir October 15, 2015 02:27 PM

هموطنان این شهر موشکی خاطره آن دوران را درمن زنده کرد
سریال شهر موش ها فکر میکنم کارگردان شهر موش ها خانم برومند بودند یادشان به خیر توجه کنید شهر موشکی ارتباطی به
شهر مو ش ها ندارد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرم October 16, 2015 12:31 PM

اگه یادتون باشه اینها پهباد قلابی با فتوشاپ درست کرده بودند که بالای کوه دماوند در حال پرواز بود و این ابلهان حتی فتوشاپ رو هم درست حسابی بلد نیستند و برای همین بود که لو رفت اینا نه تنها پول ندارند که حقوق کارمندان و معلمها و کارگران را بدهند بلکه حقوق مزدوران خودشون هم عقب افتاده انوقت چطوری اینهمه تونل اونهم در عمق ۵۰۰ متری زیر زمین یعنی نیم کیلومتر ساختند ؟ این دروغهای فتو شاپی فقط بدرد خر کردن خودشون میخوره دوستان برای حفر یک تونل ساده در صد متری زیر زمین به ملیاردها دلار با تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته لازم است چه برسد به ۵۰۰ متر زیر زمین ضمنا دستها روی ماشه است ولی حفره و سکوهای پرتاب بعمق ۵۰۰ متری از سطح زمین را یادشون رفته بود نقاشی کنند حتما اگه ماشه را فشار بده موشکها توی خود تونل منفجر میشن ،جل الخالق از آخوند ریاکار متقلب

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush October 16, 2015 06:50 PM

تحریم‌ها لغو شد، دلار‌ها آزاد شد، آیا وضعیت مردم ایران درست شد؟ این فیلم می‌گوید "نه" و باز هم سر مردم ایران بی‌ کلاه ماند! کی‌ این مردم به این نتیجه میرسند که به دنبال این و آن آخوند افتادن بیهوده است؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: