آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 آبان ماه 1394 = 24-10 2015

ایران؛ وقتی بی حجابی یواشکی علنی می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر در طول روز گذری در خیابان ها و مراکز شهر داشته باشید حتما با مدهای عجیب وغریب زیادی مواجه شده اید. مانتوهای بدون دکمه ،ساپورت های چسبان و مدل موهای عجیبی که معلوم نیست از کجا پایشان به جامعه ما باز شده و حالا مورد استفاده برخی از جوانان قرارگرفته است.

رسوخ این گونه پوشش ها به مرور زمان باعث ترویج نوعی بی حجابی در جامعه شد. بی حجابی هایی که این روزها به یک مسئله عادی در خیابان های شهر تبدیل شده است.

ماهواره ها و شبکه های اجتماعی با نشان دادن بعد زیبایی از بی حجابی جوانان را به طور غیر مستقیم تشویق به استفاده از پوشش هایی می کنند که مد نظرشان است وکم کم باعث شده اند این گونه پوشش ها را در جامعه ما عادی جلوه دهند.

حتی در مواردی با ایجاد کمپین هایی با عنوان (نه به حجاب) دست به مقابله رو در رو با حجاب می پردازند.

شبکه های ماهواره ای واجتماعی به منظور گسترش بی حجابی در بین جوانان از راه های مختلفی استفاده می کنند که یکی از آنها برگزاری مسابقه های شیک پوشی در شبکه های اجتماعی و وعده جوایز است که جوانان را تشویق می کند از خود در پوشش های مختلف عکس گرفته و منتشر کنند تا نام آنها به عنوان شیک پوش ترین جوان در شبکه ها انتشار پیدا کند .که برخی از افراد ناآگاه دست به این اقدام می زنند و همین باعث می شود افراد بیشتر به انجام ان تمایل پیدا کنند و در نتیجه همین موضوع باعث ترویج بی حجابی در جامعه می شود.

شبکه های ماهواره ای با نشان دادن لباس های باز بر تن جوانان به نوعی درحال گسترش این ذهنیت هستند که حجاب با آزادی به ویژه آزادی فردی متناقض است و در مواردی حجاب را نقض حقوق بشر معرفی می کنند که جلوی انجام فعالیت های اجتماعی را به خصوص از زنان می گیرد.



amir October 24, 2015 06:13 AM

خواهران زینب و کبری تمام پارچه ها را برده اند
پنج متر چادر که پوشند فرق سر تا شست پا
پنج متری لچک پوشند دهان و گردن و مو را
چند متری شود تنبان و پیراهن
ندارند چاره ای سودابه و رودابه و الهام که ناچارا بدون روسری
ظاهر شوند در کوچه و بازار
چه گویم کور شود ملا وآخوند تا نبیند بی حجابی را

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش October 24, 2015 07:44 AM

جمهوری اسلامی جمهوری دیوانگان ومجانین و بیماران جنسی است معلوم است این حکام روان پریش چه فرهنگی را دوست دارند و حالا خوشبختانه جوانان به فرهنگ عقب افتاده مجانین حاکم نه می گویند و خوشبختانه این روزها حمله به فرهنگ پست و منحط اسلامی هم بیشتر شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز October 24, 2015 09:52 AM

نوبت حجاب به سر آمده، نوبتى هم كه باشد نوبت آخوندها است كه خشتك را از پايشان در آوريم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: