آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 آبان ماه 1394 = 27-10 2015

واکنش دولت اوباما به بازداشت "کارچاق‌کن"

جروزالم پست: رژیم ايران با گروگان گرفتن اتباع آمريکايی نشان داد مطيع نخواهد شد

سیامک نمازی در کنار تریتا پارسی پور در "شورای ملی ایرانیان آمریکا" (نایاک)


سایت امنیتی "جام نیوز" با عنوان واکنش دولت آمریکا به خبر دستگیری "کارچاق‌کن" بزرگ نوشت: دولت آمریکا درباره خبرهایی از بازداشت فردی به نام "سیامک نمازی" در ایران واکنش نشان داد و گفت از این گزارش‌ها و خبرها آگاه است و آن‌ها را بررسی می‌کند.

سایت حکومتی "فردانیوز" نیز با عنوان "چه کسی برای روابط میان تهران و واشنگتن دلالی می‌کند؟" نوشت: سیامک نمازی با استفاده از شبکه گسترده‌ای از عناصر ضدانقلاب، لابی‌های پرنفوذ طرفدار براندازی نرم در ایران چون نایاک و برخی چهره‌های معلوم‌الحال داخلی زمینه وابستگی بیشتر کشور به آمریکا و در نتیجه استحاله چیدمان قدرت به نفع آمریکا در کشور را دنبال می‌کند....نباید فراموش کرد که سیامک فرزند محمد باقر نمازی است. فردی که در زمان حکومت شاه یکی از مهمترین مقامات دولتی و منجمله استاندار خوزستان بود و اکنون فرزندش واسطه لابی‌گری میان جمهوری اسلامی و آمریکاست.


رژیم ايران نشان داد مطيع نخواهد شد

روزنامه جروزالم پست در مطلبی با اشاره به سرنوشت جیسون رضائیان، روزنامه نگار زندانی واشنگتن پست در ایران نوشت: رژیم تهران ثابت کرد مطیع نخواهد شد و توافق هسته ای در تغییر سیاست خارجی اش نقشی ندارد.

این منبع نوشت: برخی تصور می کردند توافق هسته ای تابستان گذشته کمک خواهد کرد جمهور اسلامی بار دیگر به جامعه بین المللی بازگردد. پیش بینی های باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درباره دوره پس از توافق هسته ای این بود که رژیم ایران در جهت برداشتن گام های رو به جلو به منظور داشتن رابطه ای سازنده با جامعه جهانی، تصمیمی سرنوشت ساز خواهد گرفت.

این روزنامه نوشت: اما رژیم ايران با گروگان گرفتن مجدد آمريکايی ها نشان داد که انتظارها برای اینکه مطیع شده باشد، کاملا نقش بر آب شده است.

روز جمعه نغمه عابدینی، همسر کشیش زندانی در ایران، سعید عابدینی در مقاله ای تحلیلی در روزنامه واشنگتن پست نوشت: سرانجام، زمانی که در تابستان توافق هسته ای انجام شد، تصور این بود که رژیم ایران کار درست را انجام خواهد داد و همسر من و دیگر آمریکایی هایی را که گروگان گرفته است، آزاد خواهد کرد. اما حقیقت چیز دیگری است: توافق برای عزیزان ما آزادی به ارمغان نیاورد... حقیقت این است که نمی توان به رژیم ایران اعتماد کرد.

سعید عابدینی از سال 2012 به خاطر مسیحی شدن در ایران زندانی شده است. وی به همراه سه آمریکایی دیگر (جیسون رضائیان، باب لوینسون و امیر حکمتی) مدت طولانی تری از اولین گروگان گیری آمریکایی ها در بحران سفارت آمریکا در سال 1979 گروگان رژیم ایران هستند.




mitra farahani October 27, 2015 06:00 PM

گرگ زاده گرگ شود گرچه با آدمی بزرگ شود
نسل عرب های بدوی غارت کن متجاوز به مال وناموس باقی مانده بی پناهان در ایران گرچه با خوی خصلت ایرانی بزرگ شده اند باز همان خون خواران ددمنش حمله کننده به ایران می باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud October 27, 2015 06:16 PM

بنده حقیر یک پیشنهاد دارم به حاج حسین اگر مقبول ایشان باشد این خانم نوروزی را که دارو دسته همین کار چاق کن بغل دست خودشون نشوندن به عنوان مشاور در امور ایران بفرستن خدمت آقا شاید افاقه کرد این بنده خدا را آزاد کنن و اگر نشد ان طوطی شکر شکن پارسی گویی وزارت خارجه را آقای آلن ایر را بفرستن حتمن مقبول آقا خواهد افتاد و همه را آزاد میکنن


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: