آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 آبان ماه 1394 = 15-11 2015

در باره تسلیت جمهوری اسلامی به دولت فرانسه

با توجه به جنایاتی که تفاوت چندانی با اعمال تروریستی داعش ندارد، تسلیت جمهوری اسلامی به آقای فرانسوا اولاند بدون اشاره به گذشته جمهوری اسلامی میتواند به عنوان دورویی و ریاکاری تلقی شود.
****


سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

کشتار پاریس توسط داعش را بشدت محکوم میکنیم!

حمله وحشیانه تروریست های داعش در پاریس که بیش از 120 کشته و 200 مجروح به جای گذاشت، نمونه ایست از آنچه که در خاور میانه تحت عنوان دفاع از دین به امری روزمره تبدیل شده است. بنیادگرایان اسلامی از انسانهای متمدن و طرفدار آزادی و رفاه نفرت دارند، آنها را مانعی در راه تحقق اهداف خود می پندارند و در جنایاتی که مرتکب میشوند اصل را بر این قرار میدهند که هرچه تعداد قربانیان بیشتر، بهتر. آنها در این خیال خام بسر میبرند که با ایجاد وحشت بیشتر در میان جهانیان، سریعتر به هدف خود که ایجاد یک حکومت اسلامی جهانی است نائل میشوند.

مردم ایران 37 سال است با جنایاتی که در ایران و خارج از آن تحت نام دفاع از دین صورت گرفته درگیر بوده اند. جمهوری اسلامی با همین استدلال داعش به کشتارهائی مانند قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67، قتل عناصر سرشناس اپوزیسیون مانند پروانه و داریوش فروهر، دکتر کاظم سامی در داخل و ترور بیش از 60 عنصر مخالف رژیم در خارج از کشور دست زده و دکتر شاپور بختیار و دکتر عبدالرحمن برومند را در پاریس، دکتر عبدالرحمان قاسملو را در وین، صادق شرفکندی را در برلین و فریدون فرخزاد را در بن (آلمان) به قتل رسانیده است. با توجه به جنایاتی که تفاوت چندانی با اعمال تروریستی داعش ندارد، تسلیت جمهوری اسلامی به آقای فرانسوا اولاند بدون اشاره به گذشته جمهوری اسلامی میتواند به عنوان دورویی و ریاکاری تلقی شود.

کشتار پاریس و اقدامات مشابه آن با هیچ استدلال سیاسی قابل توجیه نیست و سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور جنایت هولناک پاریس را در کنار سایر اقدامات مشابه بنیادگرایان اسلامی به عنوان جنایت علیه بشریت، آزادی و دموکراسی محکوم میکند. ما در این لحظات غم انگیز فقدان فرزندان، همسران و دیگر کسانی که قربانی شده اند را به خانواده های ایشان و ملت فرانسه تسلیت میگوئیم و امیدواریم که نیروهای طرفدار صلح و دموکراسی در خاورمیانه بتوانند هرچه زودتر نقطه پایانی بر تروریسم اسلامی این منطقه بگذارند تا صلح، دموکراسی و عدالت احتماعی پیروزی خود را در کشورهای آن جشن بگیرد.


23 آبان 1394 برابر 14 نوامبر 2015



Dariush November 15, 2015 03:41 AM

دو چیز را نمی‌توان بست، درب توالت عمومی، و دهان کثیف آخوند را!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem November 15, 2015 10:32 AM

به طور حتم از زمانی که جمهوری کثیف اسلامی در ایران به روی کار آمد کلماتی مثل ایشان مسلمان هستن گوشت خوک یا این و آن را نمیخورد و یا روی میز صرف غذاها نباید شراب باشد و و و مد شد که این خود باس شد افراط گرایی شدت گیرد همین که کشور های آزاد به جمهوری های اسلامی اهمیت میدهن اشتباه بزرگیست موق آن رسیده امسال این حکومت ها ضیف شوند نه اینکه حمایت شوند چون این حکومت ها مستقیم یا غیر مستقیم عامل ترور را تقویت میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش November 15, 2015 06:46 PM

دوروتر و كثيف تر از جمهورى اسلامى تو دنيا وجود نداره ، بياد بياوريد وعده هاى خمينى دجال هندى زاده رو كه در بهشت زهرا داده بود ، كداميك محقق شد ؟؟؟! !
واضح اعلام كرد كه براى رسيدن به هدف ميشه دروغ گفت ! !
اينبار هم حامى كشتار و ترور جهانى ، به دروغ از كشتار مردم بى گناه فرانسه اعلام همدردى ميكند و اشك تمساح ميريزد و در خفا به جشن و پايكوبى ميپردازد
مرگ بر منافق واقعى ( جمهورى اسلامى )

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: