آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 آبان ماه 1394 = 21-11 2015

شورای امنیت مجوز نابودی داعش را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه با تصویب قطعنامه ای به اتفاق آرا از همه کشورها درخواست کرد به جنگ علیه داعش در سوریه و عراق بپیوندند.

در این قطعنامه که از سوی فرانسه، چند روز پس از وقوع حملات مرگبار تروریستی در پاریس ارائه شده آمده است: داعش، یک تهدید جهانی و بی سابقه علیه صلح و امنیت بین المللی به وجود آورده است.

این قطعنامه اجازه بکارگیری تمامی ابزارها برای مبارزه با داعش را می دهد و از کشورهای عضو سازمان ملل که توانایی دارند می خواهد همه اقدامات لازم را علیه داعش در سوریه و عراق انجام دهند.

قطعنامه مذکور همچنین از کشورها درخواست می کند تا تلاش خود را برای مقابله با جریان ورود خارجی هایی که به دنبال جنگیدن در کنار داعش در عراق و سوریه هستند، تشدید کنند و از تامین مالی تروریسم جلوگیری به عمل بیاورند.

نماینده آمریکا گفت: باید کمک های تسلیحاتی و مالی داعش را قطع کرد.

این قطعنامه همچنین بر ضرورت پیگرد تمامی افرادی که مسوول ارتکاب اعمال تروریستی هستند، تاکید می کند.




حقیقتگو November 21, 2015 11:21 AM

بار دیگر چهره شورای امنیت مال و منال امپریالیست ها و نوکرانشان افشا شد که جواز یورش به کشورها و تجزیه کردن آنها با عذر موجه صادرمی کند- اول جعبه کبریت ها را بفرستند و بعد دستور آتش زدن خانه ها را به نوکران شان بدهند و بعد بعنوان ماموران آتش نشانی به خانه ها یورش ببرند و صاحب خانه شوند- مدت مدیدی است که که حقوق بگیران امپریالیست ها در زیر البسه داعشی ها برای روز ظهور امام های زمانشان " هجوم امپریالیست ها با عذر موجه" در منطقه حاورمیانه با کشتن و تهدید و تجاوزبرایشان دعوت نامه می فرستند- وحالا چه شد که سازمان امنیت که برای دفاع از جان ومال و ناموس مردم ایزان در مقابل هجوم و قتل و تجاوز داعش شیعه خوابیده است با کشته شدن اروپائی ها چشمان سازمان امنیت باز می شود- باید از اینها پرسید که آیا داعشی ها با خودکار و مداد وتیرکمان می کشند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: