آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 آذر ماه 1394 = 22-11 2015

هشدار در باره حملات احتمالی امروز داعش

گروه ناشناس آنونیموس هشدار داده است که داعش قصد دارد امروز یکشنبه هفت نقطه را مورد هدف قرار دهد.

به نوشته واشنگتن تایمز، غول هکر اینترنتی موسوم به آنونیموس گفته است گروه تروریستی دولت اسلامی، ‌اعلام کرده است که قصد دارد حملات بیشتری در پاریس، آمریکا،‌اندونزی، ایتالیا و لبنان در روز یکشنبه انجام دهند.

گروه اوپ پاریس اینتل، که یک گروه ناشناس آن لاین علیه داعش است، روز شنبه بیانیه ای منتشر کرده و در آن اطلاعاتی درباره اهداف جدید تروریستی در پاریس و برخی دیگر از نقاط جهان در روز یکشنبه 22 نوامبر فاش شده است.

این گروه همچنین هشدار داده است دولت اسلامی ممکن است قصد داشته باشد به مسابقه کشتی کج که قرار است در منطقه فیلیپس در آتلانتا برگزار شود، حمله کند.

اف بی آی در بیانیه روز شنبه خود اعلام کرد از این تهدید ادعایی باخبر شده است و تدابیر امنیتی را به طور جدی در نظر می گیرد. در این بیانیه آمده است: ما تذکرات لازم را داده ایم و در عین حال به همکاری نزدیک با دیگر نهادهای اجرایی و بخش های خصوصی برای تضمین امنیت جامعه خود ادامه می دهیم.

این گروه گفت، این اطلاعات برای اولین بار توسط اینترنشتال بیزینس تایمز چند روز پیش در اختیار مقامات دولتها در سراسر جهان قرار گرفته است.

این گروه در ادامه تاکید کرد: سرویس های امنیتی اکنون اختیارات لازم را دارند و وظیفه آنهاست که در این زمینه کاری انجام دهند، ولی آنها هنوز هیچ کاری در این زمینه انجام نداده اند و بیست و دوم نیز رسیده است. به همین دلیل ما هم این اطلاعات را منتشر کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما فقط می توانیم به شهروندان هشدار دهیم که مقامات در این زمینه اقدام کافی انجام نداده اند.

این گروه همچنین تاکید کرده است که ممکن است چندین کلیسای پرجمعیت مورد هدف قرار بگیرد، اما احتمال هدف قرار گرفتن کلیساهایی در خارج از پاریس اندک است.

در بیانیه این گروه هفت نقطه ای که داعش قصد حمله به آن را دارد، اعلام شده است. سه نقطه از این اهداف در پاریس، یک نقطه در رم، یک هدف در اندونزی، یک مورد در میلان و دانشگاهی در لبنان است و مردمی که قصد دارند در مراسمی در این نقاط شرکت کنند،‌باید این را بدانند.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: