آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 آذر ماه 1394 = 22-11 2015

حذف حروف انگلیسی از تابلوهای راهنمای پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حذف حروف انگلیسی از تابلوهای راهنمای معابر پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی با اعلام خبر حذف زبان خارجی از تابلوهای راهنمای نصب شده در سطح شهر گفت: یکی از انتقادات مردم همواره ناکافی بودن تابلوها و جانمایی بد آنها بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه تصمیم بر آن است که تابلوهای هدایت مسیر اعم از ثابت و متغیر بدون قید زبان خارجی باشد ، گفت: از این پس تنها حروف فارسی بر روی تابلوها نوشته و حروف انگلیسی از آن حذف می‌شود و برای راهنمایی افراد غیرایرانی و توریست‌ها نیز از مدل شماره‌گذاری به عنوان روش مکمل استفاده می‌شود.

وی افزود: خیابان‌های پایتخت به کد معبر مجهز می‌شوند و در حال حاضر نیز کارشناسان در حال ایجاد مدل بازنگری معابر شهری بر اساس شماره گذاری هستند.



Dariush November 22, 2015 02:20 PM

از عکس استفاده کنید، بجای فرودگاه عکس تابوت پرنده، برای توالت عمومی عکس بیت، هتل عکس بهشت زهرا، بیمارستان عکس کهریزک و برای پلیس از باتون!

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز November 22, 2015 05:11 PM

آفرين بر شما داريوش گرامى، بسيار خوب و بجا نوشتيد، پيروز و پايدار باشيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش November 22, 2015 08:00 PM

حماقت و تعصب که شاخ و دم نداره! تا چه حد بى عقلانى ? بقول اون يارو احمقى نژاد که ميگفت ( مشکلات مملکت در حال حاضر اينه) البته جاى تعجب نيست وانتظار ديگرى هم نميتوان از اين حکومت ج ا با تز بخور بخور داشت! بيچاره اين ايران و ايرانى که گرفتار دست يک مشت اجنبى شده اند! و اينها هر بلايى که دلشان ميخواهد بر سر اين مرز وبوم مى آورند بدون اينکه هيچ توضيحى در آن باره بدهند! در کشورى که دزدى* چپاول* غارت* اختلاس * تجاوز به حقوق شهروندى* سرکوب رعب وحشت* زندانى عقيدتى وسياسى* کمبود آزادى بيان و قلم *اعتياد فحشا* کارتون خوابى فقر* کمبود مسکن* گرانى* بيکارى* تخريب محيط زيست* آلودگى آب و هوا* وووو صد ها معضل ديگر سر بفلک کشيده اند! گويى آقايان سوار بر مرکب قدرت همه وهمه را حل و فصل کرده اند که حال نوبت رسيده است به حذف تابلو هاى راهنمايى در شهر تهران که حروف انگليسى دارند! که بقول خودشون (کارشناسان در حال ایجاد مدل بازنگری معابر شهری بر اساس شماره گذاری هستند) که لابد کنار دفتر و دمبک و دستک اين کارشناسان حتما هم معمار و مبتکران اين ايده غيرضرورى بغل دست اين طرح اجرايى خودشان مبالغى رو هم جهت بجيب زن خود (بالا کشيدن) در نظر گرفته و برآورد کرده اند! واعلى در غير اينصورت چه لزومى دارد اينکار! که مثلا تابلو هاى راهنمايى موجود به زبان خارجى در پايتخت رو پايين بکشند و نابود کنند ومجددا بجاى اون تابلوى ديگرى که بگفته خودشون برای (راهنمایی افراد غیرایرانی و توریست‌ها نیز از مدل شماره‌گذاری به عنوان روش مکمل استفاده ميشود) را نصب کنند! آخه باين نميگن خريت دو طبقه! بعد آقايان ميخواهند با اين خلاقيت هاى نيست در جهان نيشون جلب توريست هم ايجاد بکنند! در همه جاى دنيا سعى ميکنند در اين نوع موارد علاىم و تابلو هاى بين المللى را ساده و ساده تر کنند ولى در ج ا بلعکس مشگل و مشگل تر! رواين حساب هر چه هرکارى مشگل و پيچيده تر در اين حکومت گل و بلبل ج ا همزمان دزديش بيشتر! کى بکيه! دکل دزدى يادتون هست! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: