آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 آذر ماه 1394 = 22-11 2015

در حال مهیا شدن برای شکست دشمنان هستیم

ایسنا نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: میدان نبرد انقلاب اسلامی با مستکبران امروزعرصه هنرنمایی این اندیشه و تفکر است که هر روز یک پیروزی برای جهان اسلام به ارمغان آورده و یک شکست بزرگ را به استکبار تحمیل می‌کند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در همایش پویاگران انقلاب اسلامی که در محل لانه جاسوسی سابق برگزار شد، افزود: بسیج استوانه ای محکم برای شخصیت، حیثیت، عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران و ملل مستضعف دیگر است.

وی با بیان این‌که «همه کارکردهای بسیج با الگوی جهاد در مقابل دشمنان بزرگ شکل می‌گیرد»، افزود: ما می‌خواهیم بزرگترین قدرت‌های جهان را شکست داده و عدالت، اخلاق، انسانیت، مهرورزی، نظم و سعادت انسان‌ها را در جهان پیاد کنیم و بزرگترین قدرت‌های تاریخ بشر می‌خواهند با آن مخالفت کنند این جهادی سهمگین و وسیع است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر این‌که «دشمنان برای شکست دادن ما تدارک دیده‌اند»، اظهار کرد: ما نیز در حال مهیا شدن برای شکست دشمنان هستیم. آمریکا می‌خواهد از ارزش‌ها، اعتقادات، باورها، تفکر و اندیشه خود توصیفی جهانی کند و می گویند همه جهان باید به آمریکایی‌هایی غیرآمریکایی تبدیل شوند، آمریکایی‌هایی که به تفکر، باور، نگرش به جهان و ارزش‌ها، آمریکایی هستند اما در ملیت و جغرافیا آمریکایی نیستند. آن‌ها می‌خواهند همه انسان‌ها شهروندان یک دهکده جهانی محسوب شده و سه خصوصیت داشته باشند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها و غربی ها در بازی های رایانه ای، جوانانشان را به کشتن مسلمانان تشویق می کنند تا نفرت در آنها شکل بگیرد. غربی ها چه در میدان سیاست و چه در میدان فرهنگ و در چه در میدان روابط اجتماعی هر عملی را انجام داده اند تا جهان اسلام را متلاشی کنند اما این مسئله دامن خودشان را می گیرد.

سلامی با بیان این‌که «آمریکا در معرض فروپاشی اخلاقی است»، گفت: همانطور که رم فرو ریخت آمریکا نیز فرو خواهد ریخت. طلاق در آمریکا رکورد زده و تنها ۶۰ درصد از کودکان آمریکایی با پدران و مادران خود زندگی می کنند و ما موظف به ترویج اسلام به زبان هنر هستیم.



Dariush November 22, 2015 02:04 PM

سید علی‌ به سردار: بیا این یک تیکه استخوان را بگیر و کمتر واق بزن که زیر شکمم بد جوری درد می‌کنه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش November 22, 2015 08:39 PM

سردار افزود: ما می‌خواهیم بزرگترین قدرت‌های جهان را شکست داده و عدالت، اخلاق، انسانیت، مهرورزی، نظم و سعادت انسان‌ها را در جهان پیاد کنیم و بزرگترین قدرت‌های تاریخ بشر می‌خواهند با آن مخالفت کنند این جهادی سهمگین و وسیع است
سردار زرشک مواظب باش موقع شکست دادن نچايى! بگو ننت برات يخورده اسفند دود کنه! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani November 23, 2015 05:03 AM

سره دار این مطالبی را که نشخوار کردی کی وکجا اتفاق افتاده که مردم مملکت جمهوری اسلامی که تدیده اند هیج دنیا هم برای اینهمه نعمتی که ارزانی خودتای کرده اید ندیده باشند تا تبریک بگویند وآرزوی آنرا داشته باشند واما این سعادتی را که برای مردم آورده اید پیش کش خودتان نمی خواهد این همه هدایارا به مردم دنیا حقنه کنید شاید مردم دنیا بقدر مردم اینجا ظرفیت پذیرشش را نداشته باشند وبخواهند از لطفی که درحقشان میشود به شیوه خود تشکر و تلافی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: