آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 آذر ماه 1394 = 22-11 2015

ایران؛ حکم حبس برای روزنامه نگار واشنگتن پست

صدور حکم حبس برای جیسون رضائیان؛ روزنامه نگار زندانی واشنگتن پست در ایران

آسوشیتدپرس در گزارشی از تهران نوشت: تلویزیون دولتی ایران روز یکشنبه اعلام کرد جیسون رضاییان، روزنامه نگار واشنگتن پست در پی محکومیت ماه گذشته به اتهاماتی از جمله جاسوسی، به حبس نامعینی محکوم شده است.

غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه خبر محکومیت رضاییان را اعلام کرد . وی گفت: به طور خلاصه، این یک محکومیت حبس است.

لیلا احسن ، وکیل رضاییان ، به آسوشیتدپرس گفت: از صدور حکم اطلاعی ندارد، چه رسد به جزئیات آن.

سخنگوی قوه قضاییه، بازداشت پسر یکی از وزرای دولت خاتمی را هم تائید کرد. پیش از این خبرگزاری ها اعلام کرده بودند که پسر عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در ارتباط با پرونده دکل نفتی دستگیر شده است.

اژه ای گفت: درباره بازداشت فرزند یکی از وزرای دولت اصلاحات و ارتباط آن با پرونده دکل نفتی؛ هم بازداشت درست است و هم اینکه این فرد در رابطه با این پرونده بازداشت شده است اما اینکه چه‌مقدار نقش دارد و موضوع چگونه است، اطلاعی ندارم.

وی افزود: درباره موضوع قرچک ورامین (حمله به موسوی لاری در همایش اصلاح طلبان) همان‌طور که پیشتر نیز گفتم همه باید در آستانه انتخابات قانون را رعایت کنند؛ هم سخنران و هم دعوت‌کننده و هم کسی که می‌خواهد تعرض خلاف قانون داشته باشد. اگر جایی قرار است سخنرانی دعوت شود که معلوم است فضا را به هم می‌ریزد، دعوت نکنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: