آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 آذر ماه 1394 = 24-11 2015

ایران؛ یک تحول بزرگ در پیام‌ رسان تلگرام

رسانه‌های خبری از یک تحول بزرگ در شبکه پیام‌ رسان تلگرام خبر دادند. مدیران تلگرام می‌گویند شمار کاربران آنها در ایران 23 میلیون نفر است.

یکی از مواردی که کاربران تلگرام از آن ناراضی بودند، محدود بودن تعداد کاربران گروهها بود که با ارتقای این اپلیکیشن، این مانع برطرف شده است.

کاربران با این امکان می ‌توانند گروه‌های خود را از ۲۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر ارتقاء دهند.

تلگرام به‌ دلیل برخورداری از امنیت بالا، مورد علاقه کاربران به‌ ویژه در نظامهای دیکتاتوری مانند نظام ولایت‌ فقیه است. رژیم حاکم بارها تلاش کرده این شبکه را محدود و فیلتر کند اما به‌ دلیل پیچیدگیهای آن قادر به این کار نبوده است.

بسیاری از اقشار جامعه ایران مانند معلمان و دانشجویان فراخوان ها و پیامهای خود را برای برپایی تجمعهای اعتراضی از طریق این پیام‌رسان منتشر می‌کنند که هر بار با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

با تحول جدید در تلگرام، انتظار می‌رود بر شمار کاربران آن بیش از پیش افزوده شود.



کاویان November 25, 2015 09:25 PM

من تعجب میکنم از ساده اندیشی این مردم و عجیبتر جوانانو تو هپروت ایرانی که مثلا امروزی هستند و بر روی موج اطلاعات، یک گشت کوچولو تو اینترنت و گوگل به شما نشون میده که اپلیکیشن تلگرام یک برنامه ی روسی هست و روسهای نامتمدنی که یه هیچ چیز پایبند نیستن طراحیش کردن و مطمئنا برای جاسوسی و نظارت بر عملکرد مخافانشون در سطح دنیا و حالا جمهوری اسلامی جالبه که فقط این نرم افزار رو اجازه میده بطور گسترده در بین کاربران ایرانی استفاده بشه و گاهیم با راه انداختن جنگ زرگری با تلگرام میخوان نشون بدن که می در یک طرف جوی نیستیم و دستمون تو یه کاسه نیست، سرور این برنامه تو کشور ارباب جمهوری اسلامی- روسیه هست و همه ی اطلاعات در اختیار سپاه و اطلاعات، باهوشتر باشیم
پاینده ایران و پریستارانش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: