آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 آذر ماه 1394 = 25-11 2015

وام مسکو به تهران چگونه پرداخت می شود؟

خبرگزاری شبستان:ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سفر یک روزه خود به تهران با اعطای وام ۵ میلیارد دلاری به جمهوری اسلامی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از RT ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سفر یک روزه خود به تهران با اعطای وام 5 میلیارد دلاری به ایران موافقت کرد.

قرار است ایران این وام را در خرید های خود از روسیه مصرف کند. سفر پوتین به تهران در حالی رخ می دهد که پس از پایان جنگ جهانی دوم این دومین سفر یک رهبر روسیه به پایتخت ایران به شمار می رود.

پوتین در سفر خود به تهران که به بهانه اجلاس سران کشورهای تولید کننده گاز انجام شد با حضرت آیت الله علی خامنه ای رهبری جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص مسائل مهم منطقه ای با وی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

ایران و روسیه در خصوص تحولات سوریه روابط نزدیکی را دارند و گفته می شود تهران از مواضع اتخاذ شده مسکو در مواردی چون تحریم های بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران و مساله توافقات اتمی رضایت دارد.

گفته می شود این وام که برای همکاری های صنعتی به جمهوری اسلامی تعلق می گیرد با یک وام 2 میلیارد دلاری دیگر تکمیل خواهد شد که در مجموع هفت میلیارد دلار است.

پوتین در تهران تاکید کرد 35 پروژه برای این کشور اهمیت دارد که شامل راه آهن ، پروژه های انرژی و مسائلی چون لنگرگاه ها و گذرگاه های مرزی است.




حقیقتگو November 25, 2015 03:22 PM

وام پوتینی یک فاجعه غیر قابل توصیف و تصور است روسیه وام ۵ میلیارد دلاری را به خاطر خوشگل بودن آخوندها و بابک زنجانی ها به علی خامنه ای نمی دهد وام پوتینی بهره حداقل 15 درصدی و آنهم به دلاردارد-علی خامنه ای شیطان بزرگ چپاولگر و خون آشام برای ادامه حکومت جبار و مزدورانه و ضد ایرانی اش نیاز مبرمی به سرمایه گذاری خارجی دارد که خارجی ها را وادار کند برای حفظ سرمایه هایشان در ایران در کناراو در ادامه در خفقان حکوکت آخوندیش در ایران پشتیبانش باشند ودر حقیقت وام پوتین چسب روسی برای چسباندن حکومت آخوندی در ایران است البته روس ها با ضمانت های کلان آخوندی تحت عتوان اجازه دادن کامل به روس ها برای حصار کشی بدور ایران و شرکت کردن روس ها در رد گیری و دستگیری و شکنجه و زندان و اعدام مخالفان آخوندها همان جو شوروی سابق بر ایران حکمفرما خواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش November 25, 2015 06:43 PM

يادش بخير كه در زمان شاهنشاه ، ايران به همه كشورها وام ميداد ( در سال ٥٢ ايران ١/٢٠٠ ميليون دلار به انگليس وام داد ) و حالا دولت اسلامى بايد از روسيه كمونيست وام دريافت كند ، كجايى شاهنشاه ميهن پرست ببينى خمينى دجال سر كشورى كه ميخواستى پنجمين كشور دنيا باشد چى آورده
روحت شاد و يادت گرامى

گزارش یا اعتراض به این نظر


غضنفری November 26, 2015 01:36 AM

عزیزان من آخه کدوم وام ؟ کدوم کمک ؟ ژیم شیاد و دغلکار آخوندی ایران به روسها گفته است این حرف را بزنند فقط برای فریب و انحراف افکار و رد گم کردن والسلام هیچ پول و واریز وجهی در کار نخواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: